SlÃ¥r jeg pÃ¥ Nintendo DSi’n sÃ¥ glemmer jeg tid Ã¥ sted….

Jeg er håpløs når jeg drar fram Nintendoen…. blir sittende i evigheter å spille, og jeg klarer ikke å slå den av igjen noen gang. I går slang jeg meg oppe i senga, og tenkte at nå skal jeg spille littegranne før jeg legger meg, hehehehehe… yeah right!!!  Etter en stund skulle jeg kikke på klokka, og kvakk til for da var den alt blitt 04:00.

Det er ikke noe spenningsspill som får meg til å sitte lenge oppe, men Majong. Har fått helt dilla på spillet, og må bare prøve å slå tidligere rekorder.  Jeg blir helt mánisk når jeg tar frem maskinen å setter meg ned. MEN DET ER JO SÅ GØY!!!

Ute er det et knallvær….  sola skinner fra en blå himmel, og nå kl 11:45 så har temperaturen kommet opp i + 3,2 C. Kan det bare fortsette sånn skal jeg ikke klage.  Da er det håp om at snøen smelter unna, og våren snart kan begynne å vise seg. Lengter virkelig etter varmere vær nå….!!!

I morgen er det fastelaven, så jeg har tenkt at jeg skal bake noen boller. Men først skal jeg se på 3 mila til jentene…. kan ikke stå på kjøkkenet å drive med matlaving da. De to siste dagene av WM skal jeg ha med meg fult ut, kan ikke gå glipp av et minutt, hehe!!

Nakken og skuldrene mine er ikke serlig samarbeidsvillig i dag etter behandlingen i går, men det viste jeg jo.  Det er ikke bare vondt overalt, men huden er sår og øm oxo…  Han tok ikke akkurat i med lette hender, sadisten..hehehehe!!! 

Ha en fortsatt fin dag :o)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg