Shopping på Strømmen og Lørenskog storsenter……

Dagen startet ikke så veldig bra…., jeg sov fryktelig dårlig i natt noe som resulterte i at jeg var dødstrøtt når klokka ringte til morran.  Jeg følte nesten at jeg akkurat hadde lukket øynene da levenet startet.

Jeg hadde time hos fysioputten kl 09:30, og jeg håpet at han ville være snill med meg i dag, men nei da!!  Han påsto at han ikke var så brutal i dag, men fra der jeg lå kjentes det ikke sånn ut.  Var helt ør i hode når vi var ferdig.  Regnet med at jeg skulle ha en time til denne uka, men gutten skulle på skiferie med familien så neste time blir først på mandag om en uke.  Fikk endel øvelser som jeg skulle gjøre…., som hjemmelekse.

Da jeg kom hjem ringte sjefen for å høre hvordan det sto til med meg.  Jeg syntes kanskje det var litt rart at hun ikke hadde ringt før, men sånn var det nå.  Fortalte hvordan jeg hadde det, og sa at jeg nok regnet med at jeg kom til å være sykemeldt noen uker til (100%), før jeg ville prøve å jobbe litt igjen.  Før vi la på, fortalte hun at en kollegene hadde mistet faren sin i natt. Han har vært veldig syk lenge så det var ingen overraskelse, men det er jo trist alikevel.

Jeg hadde avtalt med Anne at jeg skulle hente henne på jobben, for så å dra bort på Strømmen. Hun spurte om jeg kunne svippe innom frisørdamen sånn at hun fikk klippet seg i dag, og det var jo greit…. jeg hadde ikke dårlig tid.  Ingen av oss hadde spist noe serlig så da vi kom på Storsenteret gikk vi rett på Opus og spiste lunch.

Anne:

Undertegnede:

Kanskje ikke de mest flaterende bildene jeg har sett av noen oss, men det er vel sånn vi ser ut……!!!!

Det var stappfult med folk på Opus midt på dagen, og mesteparten av dem var pensjonister kunne jeg se.  Missforstå meg ikke, det er ikke noe galt med det…. bare en observasjon.

Vi tok en tur innom Zizzi, for at jeg skulle kjøpe et par eller to svarte jeans…., men heller ikke denne gangen hadde min beinlengde i den str jeg skulle ha.  Spurte damen i butikken om hun kunne ringe meg når de kom inn igjen, sånn at jeg slapp å fly rundt å leite til ingen nytte. Hun skrev navn og nummer på en lapp, så får vi se.

De hadde fått inn mye nytt, og siden jeg trengte å bytte ut noen slitte gensere endte jeg opp med å kjøpe 6 stykker. 3 med halvlang arm og 3 t-shirts. De hadde mye annet spennende oxo, men jeg klarte å stoppe meg selv fra å kjøpe noe mere.. idag!!

Når vi først var på Strømmen så passet jeg på å dra innom Panduro for å se etter Quick Knit Loomer, og YES de hadde akkurat det jeg var ute etter.

Den største loomen er perfekt for å strikke luer og pannebånd o.l., mens den mindre passer perfekt til bl.a. leggvarmere. Når jeg er ferdig med teppet jeg holder på med, skal jeg prøve meg på en lue. Må bare finne et mønster som forklarer litt nermere hvordan man feller, for det har jeg ikke helt klart å få til enda.

Før vi dro hjem igjen stakk vi bort på Lørenskog Storsenter, hvor jeg hadde litt lyst til å ta en titt på Black Design. Det var ikke noe spesielt jeg skulle se etter, men det er alltid gøy å gå rundt der….. og jeg finner alltid noe.  Det gjordet jeg selvsagt denne gangen oxo!!  Jeg fant akkurat de kaffekoppene og asjettene i den fargen jeg har leita etter lenge.

Her er hele servicet med sukkerkopp og fløtemugge.

Jeg er kjempefornøyd med kjøpet på Black Design i dag……, nå mangler jeg bare blå glass så er jeg fornøyd. De så jeg på Nordby-senteret i Sverige, og jeg håper at de fortsatt er der når jeg kommer dit neste gang.

Nå er jeg sliten, både etter behandlingen i dag og etter å ha trasket rundt i flere timer.  Ettersom jeg fikk flere og flere bæreposer kjente at armene mine protesterte, så derfor kjenner jeg at nå har jeg fortjent en hvil i sofakroken resten av kvelden. Hvis jeg ikke tar helt feil så er det iallefall en premiere på TV i kveld… 71 grader nord, norges tøffeste kjendis…. Den må jeg bare få med meg….!!

Ha en fortsatt fin kveld :o)

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg