Roen har pÃ¥nytt senket seg, etter gÃ¥rsdagens leven….

Kattene var veldig rare i går kveld, og gikk rundt å snuste å kikka i alle rom…  de var nok ikke sikre på om det var noen som lurte på dem med klotanga tenker jeg…  Nå er all uroen lagt seg, og de er tilbake til sitt vante rampete jeg.  De løper etter hverandre og småsloss :o)

Det viles litt oxo fra tid til annen, og da syntes Vinja det kan være greit å ligge på hylla over PC’n å se på hva jeg driver med, og kanskje få seg en liten lur…!!!

Ronja er jo vanligvis ikke så happy for å bli tatt bilde av, men når det henger noe å dingler ned fra kamera som hun kan jakte på er det utrolig hvor mange bilder jeg kan ta av henne, uten at hun snur seg unna :o)

Ute er det varmegrader + 0,5 C, snøslaps og elendighet. Det blåste ganske kraftig i går på dagen, men det løyet utover kvelden. Nå ser det ut til at det begynner å ta seg opp igjen, men det var vel meldt oxo.  Jeg er så dritt lei snøen nå at jeg var ikke så happy når jeg så hva slags vær det var ute…  Glad jeg slipper å gå ut.  Jeg kjøpte blomsterjord i går, og jeg tenkte at jeg skulle potte om noen planter som har vokst seg for store til de de står i nå.  Hehehe, får vel hjelp av to pelsdotter tenker jeg, de syntes det er så gøy å hjelpe mammen med sånne syssler.

Sånn hang gardinbrettet etter at RONJA hadde vært der oppe å spasert….

Jeg fikk den nye scanneren min i går, så nå skal jeg koble og innstallere prgrammet.  Man får krysse fingrene for at det ikke oppstår noe problemer, og at alt går som det skal :o)

Ha en fortsatt fin dag :o)

4 kommentarer
    1. Det kan jo hende at de merket uværet som har rassert litt i Norges land???Mine var litt forstyrra nÃ¥r det stod pÃ¥ som værst her i Nord. Skal pakke kofferten i dag,setter meg pÃ¥ flyet i morgen tidlig og fredagen er den store operasjons dagen…uff…gruer meg som en hund…Ha en fin dag videre

    2. Det var godt Ã¥ høre at puserampene hviler litt innimellom slaga..hehe…sÃ¥g ikkje god ut det gardinbrettet!
      Her i Nittedalen har det sluttet å snø heldigvis:-) Men det la seg endel snø på terrassen igjen dessverre:-(
      Ha en fiiiin dag da!

    3. krimbloggen: I sta snødde det oxo kraftig her, samtidig som det tordna. Jeg har hørt om fenomenet, men aldrig opplevd det. Ha en fin dag du oxo :o)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg