Snøen lavet ned samtidig som det tordnet, det har jeg aldrig opplevd før…!!

Trodde ikke helt det jeg hørte da snøværet sto på som verst i sta…., men jo da… det tordna samtidig. Jeg har lest om at det er mulig, men aldrig opplevd det selv… artig!!

Fikk innstallert den nye Epson V330 Photo scanneren i sta, og da måtte jeg jo selvfølgelig prøve den på noen gamle bilder. Var jo spent på hva slags kvalitet det ble på bildene når jeg scannet, og jeg syntes egentlig at det ble ganske bra…


Pittbulljedda sjøl en gang på 70-tallet.


Pittbulljedda med sin favoritt bil på 80-tallet…., som sikkert er rusta helt bort for lenge siden!!


Pittbuljedda og pappan den gangen man bare hadde svart/hvit bilder. Vi nusser ikke, men spiller munnspill pĂĄ hver vĂĄr side :o)


Pittbulljedda med pappan… hun likte når han tok fram trekkspillet, og dansa rundt å sang :o)


Sånn så det ut rundt verandaen våres da mamma levde…  Damen hadde grønne fingre, og det var alltid så flott. Etter at vi fikk nye verandaer er det desverre ikke mulighet til å ha så stort blomsterbedd… synd!!

Akkurat i det jeg skulle begynne med litt middag ringte KAJ for å høre hvordan det sto til.  Hun hadde så mye å fortelle, og det var så kozelig at hun ringte.  Har savna og skravle med henne :o))  Vet ikke hvem av oss som hardest anngrepet av munndiaré, men det er ikke store forskjellen, hehehe!!!

Før jeg helt glemmer å spise, er det vel på tide å komme seg på kjøkkenet for å lage litt middag!!

Ha en fortsatt fin ettermiddag og kveld :o)

8 kommentarer
    1. Ja slikt vær hadde vi i forrige uke,
      Jeg ble forbannet for jeg trodde noen sto i mørket og tok bilder gjennom veranda døra. Men det visste seg at lynet kom inn der, hehehe:)) Upps

    2. Flotte bilder, liker klær og sveis fra den gangen, jeg hadde ogsĂĄ langt hĂĄr og midtskill. Da var da man var ung og vakker, nĂĄ er man bare vakker…

    3. Ă…ĂĄĂĄĂĄh sjekk den søte pittbulljedda da. Koselig med gamle bilder;-)) Hmmm lyn og Torden… lurer pĂĄ om storesøss driver og svindler oss i dag, ho sier det er flott vær der borte , vi snøer jo ned her og har tenkt oss over fjella i morgen for og besøke søss, hehehe.. men fysj visst vi kommer til samma været.. hehehe
      Ha en flotters kveld videre

    4. hobbyting: Ă… jeg vet ikke… vi er vel ikke gamle vel?? Jeg var en skikkelig “friker” i min skjønne ungdom, og likte meg veldig godt i mørke klær. Gjerne med store sporveisgensere som jeg knabbet av pappa.

    5. Allis: Storesøss har helt rett.. Det kom snø i natt og pĂĄ morran, sĂĄ ble det opphold en stund før det voldsomme snøværet kom. Like etter klarna det opp, og sola kom. NĂĄ er det stjerneklart og – 0,4 C.

      Hehehe, Pittbulljedda var liten og søt en gang hun oxo :o) God tur over fjellet og kjør forsiktig. Ha en fortsatt fin onsdagskveld!!

    6. sĂĄ mange fine bilder dette var. Kjempegøy ĂĄ se fra da vi var unge, vakre og spreke. Jeg husker det nesten ikke lenger, men det hjelper vel ĂĄ rote i litt bilder. Takk for titten – morsomt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg