Matlaging kan være skadelig….!!!

I går kjøpte jeg en Grandis med kjøtt og løk + extra ost, som ble middag…, hmmm  Da jeg hadde skjært den opp og skulle legge en bit på talerkenen så klarte jeg å miste den over venstre hånda mi.  Under ostelokken var det kokende tomatsaus, og den rant over tommelen min.  Det gjorde så vondt at det kan ikke beskrives…, og selv om jeg var rask til å skylle hånda i kaldt vann gikk det ikke så bra…

Sjekk ut den blemma….  Det syntes ikke så godt på bilde, men tommelen er ganske rød og sår.  Har mest lyst til å stikk hull på dritten, men det skal man ikke gjøre så det er vel best å la være. Blir vel borte av segselv tilslutt.

8 kommentarer
    1. Dette så IKKE godt ut. Brannsår er forferdelig vonde. Det var veldig koselig å se bildene du hadde scannet inn. Nesten så jeg får lyst til å lete fram gamle bilder selv.
      Shoppingbildene dine var også fine. Spennende butikker og mye fint!
      HÃ¥per du har en riktig god natt.
      -klem-

    2. Huffda, ja dä er det snat som de sier at de fleste ulykker skjer i hiemen:-(( Den såg ikkje god ut den tommeltotten der! God bedring da:-))))
      Sola skinner og om noen timer kommer søtra og svogeren på besøk, og det blir bare så morro. Er så lang avstand mellom oss, så det blir ikkje ofte vi sees, så da blir det skravling på høgt nivå tenger eg..hehehe
      Ha en flott dag!

    3. krimbloggen:
      Jeg så hun skrev at hun skulle på denne kanten av landet :o) Kan godt tenke meg at lydnivået og skravlingen står i taket, blir jo sånn man ikke sees så ofte. Vet det, for jeg ser ikke søsteren min så ofte heller.

      Jeg behøver sikkert ikke si det, men jeg håper dere får det kjempekoz :o)

    4. midtlivskrise:
      Jeg burde vel ha laget den selv, men det skulle komme folk Ã¥ da gjaldt Ã¥ fÃ¥ i seg litt mat i en fei. Som du sier sÃ¥ straffet det seg, hehe… Med litt ekstra stash sÃ¥ ble det faktisk ganske god :o)

    5. mojita: Du har helt rett… Jeg burde kanskje ikke hjelpe vaktmesteren med Ã¥ henge opp gardinbrettet om litt. Er like heldig som Donald Duck denne dama her, hehehe!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg