SOL…SOL…SOL…SOL!!!

For et vær å våkne til da… blå himmel, sol og – 0,1 C.

På toppen av det våknet jeg av megselv kl 08:30, og følte meg ganske utvilt.  Sånn var det i går oxo, og det er ikke noe som har skjedd på ganske lenge.  Jeg har sovet godt de siste to nettene, og kjenner at jeg har mer energi til å ta fatt i ting.

Det er så fint vær at jeg skal ta meg en liten tur ut om ikke så lenge, og siden det er såpass varmt i været skal jeg jammen få vasket bilen min…  Skulle ha gjort det for lenge siden, men da jeg har hatt anledning har det vært så kaldt at jeg har ikke har villet gjøre det.

I går var jeg hos legen til kontroll, og ble sykemeldt 100% frem til 4. april… Det var ikke akkurat det festligste å fortelle på jobben, men jeg trenger den tiden til å komme meg ordentlig på beina igjen. Vet ikke hvor mange behandlinger Jan Vidar legger opp i uka, men jeg tenker at det iallefall blir 2 stykker.  Etter behandlingene blir man veldig sliten, og da trenger jeg å slappe av.  Sist gang jeg var hos legen målte han blodtrykket mitt, som var for høyt…  Da han målte det i går, hadde det gått ned endel….puh, så lettet jeg var.

Traff en gammel venninne hos legen, og etterpå dro vi opp på Lambertseter senter en tur. Hun skulle hente noen gardiner, og etterpå slang vi oss ned over en kopp kaffe å skravla bort en time tenker jeg :o) Jeg hadde ikke vært deroppe etter at senteret ble ferdig bygget om, så det var artig å se hvordan det var blitt.  Må nok ha en dag til for å få orientere meg og søymfare alle butikkene, hehehe.

Car Accident Collision Clip Art

Anne ringte meg her om kvelden å fortale at broren hennes hadde krasjet bilen deres.  Hun var litt frustrert, og lurte på om jeg kunne kjøre dem ut for å handle i går.  Kanskje ikke det første jeg ville ha tenkt på samme kvelden, men men..!  Det var han sin skyld da han ikke hadde hoverholdt vikeplikten, men det var heldigvis bare materielle skader.

Etter at Anne hadde fått summet seg litt, og sjekket forsikringspapirene sine fant hun ut at hun hadde leiebilavtale. Derfor kjørte jeg dem opp til Avis på Ryen for å hente en leiebil i går ettermiddag. De har bilen frem til de skal reise til London, og da kan de bare levere nøklene hos Avis på Gardermoen.  Bilen deres blir ferdig mens de er borte, så jeg lovet å komme å hente dem uka etterpå. De har gjort mange tjenester for meg, så den gjentjenesten syntes jeg det var naturlig å gjøre :o)

På tide å slå av PC’n og komme i gang…., gjør jeg det ikke nå blir jeg sittende her til det nesten er for sent å gå ut :o)

Ha en fortsatt fin dag :o)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg