Jisses for en lukt….!!!

Siden i går har jeg lagt merke til en forferdelig lukt ute på kjøkkenet, men jeg har ikke klart å finne ut hvor den kom fra. Til tross for at jeg har flydd rundt å sniffa for å finne det ut.  Når jeg kom hjem i dag tenkte jeg, nok er nok…  Etter en 20 min etterforskning klarte jeg tilslutt å finne ut hva det var…

En pose med pærer og bananer lå i en metallkurv nede i matskapet, men jeg så den ikke for jeg hadde klart å legge noe oppå. Pærene og bananene hadde jo mer eller mindre gått i oppløsning, men det var ikke det verste. Neida, posen de lå i hadde jo ikke klart å holde på vesken så den hadde rent utover hele skaphylla. Ikke noe annet å gjøre enn å dra fram skurefilla da. Pusene syntes jo dette var spennende å skulle absolutt inn i det grisete skapet….

3 kommentarer
    1. Ursj… ikke morsomt. Da hadde du en liten jobb foran deg ja… Men godt du fant ut av dette. Forferdelig med vonde lukter. De vil vi iallefall ikke ha inni huset vÃ¥rt!!
      Ha en fin søndag!

    2. Hehehehe.. ler;-))) Eg fant en kÃ¥lrabi i boden som hadde ligget der siden jul,, hehehe.. herregud kunne jo bære den ut etter “luggen” men vart ivertfall kvitt lukten nÃ¥r eg endelig fant ut ka det var som var Ã¥rsaken.. hehehehe

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg