Ruskenaksjonen i hyllene mine har startet….

I forbindelse med at hele leieligheten skal pusset opp, så er jeg nødt til å frigjøre litt plass. Ingen grunn til å utsette det noe lenger, så i dag begynte jeg med alle cd’ene mine.  Jeg fikk alfabetisert dem, og deretter satt de inn i permer. Plastcoveret gikk i søppla. Jeg viste at jeg hadde mange, men jisses at det var så mange var jeg ikke klar over.

Piggin' 14333 - It's A Piggin' Mad World!
Det tok meg hele dagen å bli ferdig, og jeg fikk frigjort 2,5 hylle i bokhylla + hele cdracken min.  Musikk jeg ikke har hørt på i flere år, og som jeg knapt viste at jeg eide har jeg pakket bort å skal gis bort. Jeg trenger en perm til, for jeg skal gjøre det samme med DVD’ene mine oxo.  Har ikke så mange av dem, så det holder med en perm.

I går kjøpte jeg et par plast oppbevaringsbokser, som jeg har tenkt å pakke bort det meste av grise-samlingen min i dem. Jeg har ikke plass til den, og så har vel entusiasmen for samlingen avtatt med årene.  Jeg skal beholde noen få, som har litt spesiell betydning de andre flytter opp på loftet.

Piggin' 14317 - Piggin' Girls Night OutPiggin' 14323 - You can Piggin' Do It!
Jeg bare digger disse figurene, men jeg har bare noen få….  Man kan ikke få kjøpt dem i butikken her hjemme, kun på nett fra England.

Armene mine har holdt tålig bra for dagens rydde aksjon, og tar jeg det med ro skal det gå bra i morgen oxo.  Skal til fysioterapeuten på morningen, og kommer helt klart til å føle meg sliten og sår etter behandlingen.

3 kommentarer
    1. Heyyy så flittig du er;-))) Ikke spøk og sette cd etter alfabetet.. off, det hadde ikke eg gidda, for det hadde eg surra fort til igjen på neste party.. thiii..
      Fine figur kjekt og samle på noe, men synd at en bare må kjøpe på nettet..
      Ha en flott kveld videre

    2. Allis: Jeg bare MÅ ha de alfabetisk, har så mange at jeg ikke finner igjen noen ting ellers. Skal si det ble årnings i sakene nå :o) I ettermiddag kasta jeg to søppelsekker med VHS kassetter, det var ingen grunn til å beholde dem da jeg ikke har noe spille dem på!!

      Ha en fin kveld du oxo :o)

    3. Hehehe.. Vi kjøpte vi oss en video spiller med dvd på og overførte filmene vi hadde av ungene og diverse over på dvd. kjempefint og ha.. + at vi har videospiller om vi trenger det;-)) en nall fin ting og ha, for vi kan ta opp for,eks.. konserter som går på tv rett inn på dvd.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg