Har vært pÃ¥ farten hele dagen….

Var tidlig oppe i dag for å går til fysioterapeuten…  Fy katta så trøtt jeg var, og jeg måtte bare tvinge meg ut av senga for å komme i gang.  Jeg sov så dårlig i natt… bare 3 timer tilsammen, og det er altfor lite vøttø!!

Fysioterapeuten var ikke altfor brutal med meg i dag, og avsluttet med 10 minutter med en skikkelig varm og god varmepakning. Jeg tror jeg sovna med en gang, og skvatt himmelhøyt når han kom inn igjen å snakket til meg.  Han ga meg noen nye øvelser jeg skal gjøre hjemme i tillegg til de jeg allerede har fått.  Selv om jeg fortsatt er veldig stiv og sår i nakken kjenner jeg en gnutta med bedring, og det gjør noe med humøret… det stiger i gradene :o)

Jeg dro ned på Bryn Senteret og Claes Ohlsson for å se om de hadde fått bobleplast, men det hadde det ikke. Kom da på at de har jo det borte på Staples, og satte nesen dit.  Først kunne jeg bare se noen gigantiske ruller, men syntes at det ble litt vel mye… men så fant jeg noen mindre som passet bedre. 

(C)hud/pvc JA11 black

Etterpå dro jeg bort til A-møbler som ligger like ved Staples, for å høre om det var mulig å få tak i maken 3-seter som den jeg har i 2-seter.  Det var jo Anne som opprinnelig kjøpte sofaen til segselv for litt over 2 år siden, så jeg hadde ikke så store forhåpninger om å få tak i maken…. MEN JEG FIKK DET :o)  Jeg bestilte den, og får den om 5 – 6 uker.  Min sofa er ikke 100% lik bilde, men ganske i nærhetn.  Var kjempefornøyd med megselv da jeg dro hjem… endelig :o)

Var innom blomsterbutikken og kjøpte meg to Orkideér med potter til.  En beholdt jeg selv sammen med en lille glasspotte, den andre fikk naboen min. Hennes potte var lys gul.  Hun hadde bursdag i februar, men da var de i solen og varmens rike. Da de kom hjem hadde jeg glemt dagen. Kom først på det igjen i går da jeg gikk igjennom filofaxen min.  Hun ble jo så glad for den, og mente jo selvfølgelig at jeg ikke skulle ha kjøpt noen ting.  Selvfølgelig skulle jeg det… de husker jo alltid på min dag!!

Kattene undersøkte den med en gang, og Ronja MÅ JO BARE TYGGE PÅ BLADENE.  Sånn er det på alle plantene mine, tyggemerker fra pus…..!!!

Når jeg endelig kom hjem å satt meg, kjente jeg at kroppen ikke hadde så veldig mye igjen å gi.  Slang meg ned på sofaen og sovna med en gang, hehe… Ikke lenge etter bråvåkna jeg av at Vinja kom tråkkende oppover kroppen min å la seg godt tilrette på magen min tilslutt.  Hun måtte jo trampe litt her og der innen hun fant den mykeste plassen, hehehe!!!  Det tok ikke lang tid inne vi sovna begge to.

Nå skal jeg få med meg resten av 71 grader Nord Norges tøffeste kjendis…  Alltid spennende å se på andre mennesker slite seg helt ut….!!

Ha en fortsatt fin mandags kveld!!

3 kommentarer
    1. Ã¥fff.. strever du med nakken din enda!!! stakkars deg, fÃ¥r jo nesten sympatismerter med deg… men var faktisk borti en liten “kink” tidligere i dag, men klarte og komme meg ut av den før den lÃ¥ste seg, høhø..
      Klart pusane må smake, hehehe har ikke blomster i huset vi nettopp for de at pusane spiser de opp, hehe. Planten din var super flott og soleklart en vinner hos naboen din og;-))
      Ha en super fin kveld videre

    2. Allis: Den nakken er bare hærk…, er 100% sykemeldt frem til 03.04. Kommer nok til Ã¥ trenge det, kjennes det ut som. I morgen er det tilbake til torturisten, sÃ¥ da er nok formen noe dalende resten av dagen…. NÃ¥r det er sagt, sÃ¥ er formen blitt bedre enn den var :o)

      Ha en fortsatt kveld du oxo :o)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg