Hos Ivar og Marit det meste av dagen……

Da jeg ramla ut av senga til morran skinte sola allerede, og det var varmegrader i solveggen.  Jeg kjente at humøret steg flere grader med en gang.  Det hadde nok vært kuldegrader i natt, for alt vannet som rant igjennom gården hadde frosset.  Så det ikke med en gang, og jeg tok en aldrig så liten salto i det jeg skulle gå ut av bilen for å låse garasjen.  Klarte heldigvis å holde meg fast i bilen…, ellers hadde jeg ramle rett på baken, hehehe… for et syn det hadde vært :o)

Det meste av dagen har jeg vært på Fetsund hos Ivar og Marit…  Vi har snakket om at jeg skulle komme å besøke dem så lenge, men det har aldrig blitt noe av.  Siden jeg er hjemme på dagen, bestemte vi at jeg skulle komme på formiddagen.  Det var ikke meg i mot, for da har jeg resten av kvelden fri til å slappe av.  Var spent på hvordan bakken opp til dem var…, for det kan være en utfordring å komme opp på glatta.  Heldigvis var det ikke blankpolert, så jeg kom opp uten noen proglemer.

Jeg hadde nok en dårlig natt, og sov omtrent ingenting…..  Sist gang jeg så på klokka var den 04:45, og så vidt jeg vet så har jeg ikke sovet i det hele tatt før det.  Jeg kjenner at jeg har lyst til å legge meg alt nå, men det skjer ikke…. da blir det nok en våkenatt.  Skal tvinge meg til å holde meg våken i noen timer enda, så kanskje jeg får meg får sove lenge og er utvilt i morgen.

Pusene har blitt bortskjemte med at mor har vært mye hjemme, og i dag var a borte hele dagen…!!!  Når jeg kom hjem ble det en voldsom mjauekonsert, og det måtte kozes veldig mye.  Vinja lot meg ikke forsvinne ut av synet et øyeblikk, da kom hun løpende for å sjekk at jeg ikke gikk noen steder. Etter en laaaaaaang koz og klø sesjon begynte det å hjelpe.  Nå har begge to lagt seg til å sove noen timer, så da er det veldig stille og rolig i heimen en stund :o)

Ha en fortsatt fin kveld!!

2 kommentarer
    1. Hei pĂĄ deg, bra du ikkje slo rattatta gul og blĂĄ i dag hihihi…fint bilde av kirka forresten, sĂĄ nesten ut som om det var Nittedal Kirke, men det var det nok ikkje. Det er kaldt om natta enda det er sikkert og visst, men eg kjenne duften av vĂĄr i luften..jammmiii…gleder meg til varmere tider:-)
      Ha en flott kveld da!

    2. krimbloggen: Bilde er fra Fetsund :o) Jeg vil oxo ha VĂ…R, varme, lettere klær og sko. Sitte ute i sola og nyte livet… Drømmer om det hver dag nĂĄ :o)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg