Det gikk litt penger i dag oxo…….!!!!

Måtte tidlig opp i dag oxo, for å komme meg til fysioterapitimen…  Med hånda på hjerte så må jeg innrømme at jeg gruet meg litt, for jeg hadde veldig vondt og var stiv.  Musklene rundt skulderbladene var skikkelig såre, og jeg trodde at det skulle bli det verste området å behandle. Det var det ikke, for Jan Vidar fant et par andre ganske raskt som var mye verre…!!!

Etter behandlingen ringte jeg til Anne for å høre om hun hadde tid og lyst til å bli med opp på Lambertseter senter en tur.  Det hadde hun, og vi bestemte at vi skulle spise lunch hjemme hos meg innen vi dro. Måtte le av Vinja, for hun lå lenge å lurte på Anne før hun turte å komme ut på kjøkkenet. Hun måtte forvisse seg om at hun ikke hadde med seg klotanga innen hun kom for å hilse. Da hun var sikker på at det ikke var noe farlig, så kom hun å da skulle hun ha masse koz :o)

Jeg hadde jo egentlig ikke tenkt til å handle noe i dag, men…..

Jeg har jo en cherry (lilla) Mango klokke fra før, men da vi kom forbi montrene hos Bjørklund fikk jeg se den røde.  Hadde litt lyst på den, og endte jo opp med å kjøpe den.  Anne falt for en mintgrønn med stener som hun kjøpte seg. Kunne godt ha tenkt den modellen, men den hadde de ikke i rødt.

Hos Claes Olsson kjøpte jeg meg en ny tursekk, og en verktøykasse + litt verktøy til å ha i bilen. Jeg har en tur sekk fra før men den er så stor, og er veldig tung allerede før jeg putter noe oppi.  Den jeg kjøpte var mindre, og lettere.

Anne skulle være borte på Furuset ved 15 tiden, og siden vi hadde litt tid til overs dro vi innom Bryn senteret oxo. Der skulle jeg egentlig ikke kjøpe noe, men hos KaphAhl kjøpte jeg litt nytt undertøy. Trengte det etter at jeg hadde hatt en ruskenaksjon i undertøysskuffen for litt siden.

Det ble en ny jakke i imitert skinn…, den er såpass varm at jeg kan faktisk bruke den allerede nå med en litt tjukkere jakke under.

Når jeg kjørte hjem fra Furuset dro jeg en kjapp tur innom Jysk, for å se om de hadde noen hånklær til badet i spennende farger.  De holdt på å pakke ut, så det var kaos og jeg fant ut at jeg drar tilbake en dag seinere. Kom alikevl ikke tomhendt ut, hehe.  Det ble to nye stolputer i burgunder til kjøkkenet :o)

I morgen skal jeg holde meg inne for å rydde og pakke bort saker og ting….  Det tror jeg bankontoen min er veldig glad for :o)

Ha en fortsatt fin kveld :o)

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg