I dag blir nok en ruskenaksjon…..

Etter å ha utsatt ryddingen på det lille rommet i flere dager, er det på tide å ta fatt igjen.  Jeg er nødt til å få frigjort 2 bokhyller for ting i dag, sånn at jeg kan få hjelp til å bære de ned i kjelleren. Sånn som armene og nakken er nå kan jeg ikke sette i gang med sånne oppdrag selv.

Det er ikke så ille som dette her, men alikevel mer enn nok å ta tak i.  Desto fortere jeg starter, desto forere er jeg ferdig. Det som tar lengst tid er å pakke inn de sarteste tingene i bobleplast….

Ute er det overskyet, og – 2,6 C så det blir dårlig med snøsmelting :o(  Kunne det nå endelig bli mer mildvær så våren kan komme godt i gang. Det hadde så smått begynt å smelte unna i blomsterbeddet, men med minusgrader skjer det ikke så mye.

Sjefen sendte meg melding på morningen for å høre om det passet for meg å være med ut å spise middag, onsdag 23.03. Dette er noe vi skulle ha gjort i begynnelsen av januar, men vi ville ha med alle sammen… noe som ikke har vært så enkelt. Nå endelig har man klart å finne en dag som passet for alle sammen.  Sivert har snakket så varmt om maten på DINNER, og hadde så lyst at vi skulle gå dit.  Jeg har aldrig vært der, men maten høres spennende ut så jeg gleder meg virkelig.

Ha en fortsatt fin dag videre :o)

3 kommentarer
    1. Heiii!!! God formiddag;-))
      Jasså du flittig lisa.. du står på;-))) Nå må du ikke styre på for mye da, helsa først vettu;-))
      Det hørtes godt ut med middag ute.. nammis…
      Vi har 2 + i dag, men venter snø;-/// hoho… Flaks!!!!
      Ha en fin fin dag videre og lykke til med ryddingen;-))

    2. hobbyting: Det gÃ¥r den rette veien… Sjekket nettopp inne pÃ¥ yr.no, og her i Oslo gÃ¥r vi mot flere dager med ganske høye temperaturer, noe som garantert vil sørge for at snøen smelter :o)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg