Kjøkkenet er NO GO sone i kveld!!!

Vasken er pottetett igjen….  Nå har jeg vært så flink til ikke å tømme fett, skylle matrester og annen dritt der, og jeg trodde at den ville holde seg åpen litt lenger, puh!!   Har tømt oppi en haug med PLUMBO så jeg håper det løsner innen jeg skal legge meg… ellers må kjøkkenet var NO GO sone til i morgen.


Jeg har flyttet vann- og matskålen til pusene ut i entreen så lenge.  Vinja skulle jo selvsagt oppi vasken for å undersøke det hvite skummet som boblet så spennende.  Det lignet litt på såpeskum, som hun vanligvis får lov til å leke med når jeg vasker opp.  Dette skummet fikk hun definitivt ikke leke med. Begge pusene ble litt sure da jeg løftet dem ut i entreen, men når de så at mat og vann var på plass så var det ganske greit alikevel :o)

6 kommentarer
    1. Huff, tette avløp er ikke gøy! Hos oss gikk dusjen pottetett for et par uker siden, og vannet fløyt utover hele gulvet. Da putta vi Mr. Muscle avløpsåpner oppi. det gikk ikke mer enn 10 minutter med bobling, så plutselig kom en lang høy slurpelyd, og ALT vannet på gulvet bare forsvant 🙂 Deilig å få løsna opp i dritten ja!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg