Min private ruskenaksjon er snart i boks….

Jeg har virkelig jobbet i dag, og er dødssliten… Nakken, armene og kjevemusklene min er skikkelig sure på meg, så det blir vel en IBUX før jeg legger meg tenker jeg!! Det meste av samlingen med griser og litt annet nips er pakket ned i oppbevaringsboksene, og satt ned i kjelleren.


De store bokhyllene mine var veldig tunge, og jeg tenkte at Anne og jeg kom til å få kjempeproblemer med å få de ned i kjelleren. Derfor tok jeg like godt å demonterte de to…, da klarte jeg å få de ned selv.

Når jeg snakket med Anne i kveld, så lurte hun på om vi to klarte å få ned spisebordet alene, og det sa jeg at det trodde jeg. Det er ganske lett, men ikke så letthånderlig å få rundt rekkverket… alikevel tror jeg at det skal gå greit.  Skrivebordet er såpass digert at det er vi nødt til å legge ned å skru av bena for å få ut av soverommet, og inn på det andre rommet.  Med de dårlige armene mine nå klarer jeg ikke engang å velte det rundt, og må ha hjelp.  Vi prøver å  fixe det selv, og går ikke det kommer Sven Erik hit etter jobben å hjelper oss.

Skal bli så deilig å få det digre skrivebordet ut av soverommet mitt….  Endelig kan jeg få lagt nytt gulv, tapetsere veggene i en lun fin farge, og kjøpe meg en ny og større seng.  Jeg har ikke hatt et ordentlig soverom de siste årene, men nå…. :o)

Helgen kommer til å gå med til å flytte rundt i de gjenværende bokhyllene for å få plassert alt mer hensiktsmessig.  Skal ikke stresse, bare ta det forsikig.

Nå er det på tide å vile en sliten kropp kjenner jeg 😮 jesp!!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg