Omorganiseringen i heimen gÃ¥r mot slutten….

Jeg hadde glemt at det gikk ann å bli sååååå sliten…..

Etter å ha ryddet opp etter den tette vasken i går, gjorde jeg meg klar å dro ned til Oslo sentrum for å hente buksa mi hos Zizzi. Jeg spurte om de hadde flere i samme str, og det hadde de…. så jeg kjøpte like godt to sorte jeans. De hadde fått inn noen nye farger i cardigans, og jeg kjøpte en i lys rosa/gammelrosa egentlig. Så på en annen farge oxo, men ble plutselig usikker på om jeg hadde den fra før å kjøpte den ikke. Når jeg kom hjem så kikket jeg i klesskapet, og så at jeg ikke hadde den.

Jeg stakk samtidig innom Din Sko, og fikk tak i et par rimelige joggesko som var veldig gode på foten. Betalte 399,- for dem. Prøvde noen i sportsbutikken i går til en langt høyere pris, men de var ikke noe gode på føttene mine.

Når jeg kom hjem satte jeg i gang å gjøre klart til at skrivebordet skulle flyttes i kveld. Etterpå fortsatte jeg på neste rom å gjorde plass til der skrivebordet skulle stå.  Anne og Sven Erik var her i ettermiddag å hjalp meg med å flytte spisebordet til kjelleren og skrivebordet inn på lille rommet.    Nå har jeg akkurat satt på plass PC, printer og scanner å ordnet litt.  Det høres ikke ut som om jeg har gjort så mye, men jeg har ikke satt baken ned i sofaen før nå nyling….. DET VAR GODT!!!

Tror vel ikke at klokka kommer til å bli så veldig mye i kveld innen jeg drar dyna godt rundt meg slukker lyset.  Jeg sov jo veldig godt i natt, og har store forhåpninger til at jeg skal gjøre det denne natten oxo. Tror kanskje det som har vært problemet den siste uken er at jeg er utvilt i kroppen, og da blir jeg jo ikke trøtt.  Konklusjonen er jo at man har godt av å slite litt innimellom, både kropslig og mentalt :o)

Å med det synker damen godt tilbake i sofaen for å nyte resten av tv-kvelden :o)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg