For en fantastisk avsluttning på fredagen….

Sliten, og ganske fornøyd satt jeg godt i sofakroken å småslumra i går kveld….  Så hørte jeg hallo-dama si at etter “Sporløst forsvunnet” får vi se en konsert med Kim Larsen og Kjukken.  Skal si madammen våkna opp gitt :o)

Plutselig var jeg ikke sliten og trøtt lenger, og dama sang for full hals på alle låtene :o)  Vinja lå i fanget mitt, på rygg med bena i alle rettninger, å sov så godt.  Vanligvis er ikke pusene sånn veldig happy når mammen synger, men Vinja bare gløtta på øynene å fortsatte med å sove. Hun malte nesten i takt med Larsen, hehehe!!

Jeg hørte jo at de tingene han sa mellom sangene var akkurat de tingene ha sa når han hadde konsert her i fjor.  Det gjør ikke så mye, for musikken veier opp for det.  Blir aldrig lei av å høre “lune Larsen”….  Han har vært en favoritt hos fra Gasolin tiden.  Når han kommer til norge nå sommer, er jeg å finne ganske langt fram ved scenen å synger hjertlig med til låtene.

2 kommentarer
    1. Søren, da gikk jeg glipp av den… Er også Gasolinfan, og ikke minst Kim Larsen fan. Hvor holder de konserter til sommeren tro…?
      Må få med meg en konsert altså

    2. harmonica: Jeg har hørt at han skal til norge i sommer, du kan sjekke ut konsertplanen på hjemmesiden hans http://www.kimlarsen.dk/kimlarsen/ Det ser ut til at første konsert her er satt opp i Halden 29. juli, men det er flere dager som ikke er fastsatt enda. Håper jo at han setter opp en i Oslo, og gjerne utekonsert :o)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg