Oh, what a beautiful morning, oh, what a beautiful day :o)

Når jeg åpnet gluggene sånn 09:30 i dag å kikket ut, bredte et smil seg over min munn.  Der var himmelen blå og solen skinte så hærlig. I solveggen var det + 8 C, men selvsagt er det ikke så mye i luften.  At jeg hadde sovet dårlig i natt, eller nesten ikke, ble bare blåst bort….  Følte meg kvikk, utvilt og i utrolig godt humør…

Frokosten er nå inntatt, og en rykende varm kopp kaffe står klar til å bli nydt før dagens gjøremål settes i gang. 

Helst burde jeg nok ha tatt meg en tur ut i den fine været, og gått en lang tur…..  Skal ikke gjøre det, for jeg vil bli ferdig med å få “kontoret” i orden. Akkurat nå ligger det 5 store hauger med bøker og andre papirer som må sorteres. En god den skal kastes…  Det er meldt fint vær i morgen oxo, og da er jeg ferdig med å rydde å kan gå ut i det fine været å koze meg.

Ronja har bestemt at det “nye kontoret” er hennes faste tilholdssted på natten :o)  I går kveld lå hun litt i vinduskarmen, men i natt da jeg var oppe hadde hun krøllet seg godt sammen å sov på kontorstolen min. Hun løftet ikke på hode engang da jeg kikket inn på henne. Har godt sovehjerte den damen gitt :o)

Ha en flotters dag :o)

2 kommentarer
    1. åååh så herlig og våkne til sånt vær;-))) Vi hadde knallsol på dagen i dag vi og, men på eftan skya det over og tempen vart rundt 1+ , men det er ivertfall oppholdsvær enn så lenge.. hihi..
      Klart pusane vil ha eget kontor.. thii.. typisk det der;-)))
      Ha en flotters kveld videre

    2. Allis: Hehehe, både mor og puser syntes det var greit med eget kontor :o) Når jeg satt meg ved PC’n så hoppet de opp i vinduet og snuste inn vårluften fra vinduet :o)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg