Ruskenaksjonen har nå blitt avsluttet….

I hele dag har jeg holdt på med å rydde hauger med bøker og annet rusk og rask, for å får orden på “kontoret”. Tilslutt var alt ryddet og sortert, og bokhyllene vasket rene. I morgen skal jeg fare over med støvkluten i resten av heim, og for ikke å glemme gulvene. Etter at folk har trampet inn med sølete sko, så ser ikke de ut.

Når jeg var ferdig med all ryddingen og vaskinen…. ja da var jeg skikkelig kjørt.  Orket ikke å begynne med noen middag, så jeg ringte like godt å bestilte en pizza fra Peppes.  Det er lenge siden jeg har bestilt pizza nå, men det var greit når alt jeg hadde av middag var dypfryst å ville ta en evighet å tine…., nei jeg har ikke micro!!!  De gangene jeg har bestilt tidligere har de ikke kommet før det har gått en time, som de sier som siste frist, så derfor var overraskelsen stor når en blid og hyggelig jente kom etter 30 minutter :o)

Vinja har akkurat hatt kveldskozen sin…  Hun lå først ved siden av meg i sofaen, så var ikke det så godt lenger. Da krabbet hun godt opp å la seg til rette i armene mine, nesten oppunder haken.  Med et forben og bakben hengende ned sovnet hun godt inn mens hun malt fornøyd.  I går lå hun veldig lenge, men i kveld holdt det med bare 20 min. :o)

Anne ringte meg tidligere i kveld for å skravle litt.  Hun reiser til London i morgen sammen med broren, niesen og en venninne av henne. Jeg skulle egentlig ha vært med denne gangen, men av forskjellige årsaker kunne jeg ikke. Det får heller bli neste gang i stedet.

Nå kjenner jeg at det er på tide å krabbe under dyna…., og jeg sier herved GOD NATT :o)

2 kommentarer
    1. Åyyyy såå flink du har vært, skulle hatt rusken aksjon her i huset og..arghhh så mye drit overalt som eg ikkje har hjerte til å kaste..hehe…men nå til våren skal det ut, basta!
      I dag blir det kos i solveggen med det nydelige været!
      Ha en flott søndag!

    2. krimbloggen: Jeg har oxo hatt mye som jeg ikke hadde hjerte til å kaste, men til slutt måtte jeg bare kvitte meg med noe av det. Må rydde når jeg irritert på at det er rotete, og fjerne det med en gang…. Ellers kan jeg risikere at jeg angrer, og da havner det i skapet igjen, hehehe!!

      Ha en flotters søndag du oxo :o)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg