Hva er det for en lyd???

Jooooo, det er smeltevannet som fosser ned vannrenna fra taket…. For en hærlig lyd det er å sitte å lytte til at snøen smelter. Ute skinner solen fra en blå himmel, og gradestokken inne i den lune kroken hvor jeg bor er nå + 8,7 C.

Man kan jo ikke holde seg inne når været er så flott, så jeg får slenge på meg å komme meg ut i det fine været.

De nye joggeskoene jeg kjøpte var gode på den vonde foten min, og støttet den godt opp. Vanligvis pleier jeg ikke å kunne bøye benet etter en sånn langtur, men ankelen i fin form og ganske så fornøyd kjenner jeg.

Da jeg våknet første gangen i dag lå Ronja nede ved bena mine, men jeg merket henne ikke før jeg snudde meg.  Da kom hun med en liten kurrelyd, bare for å si fra at hun lå der og hver så snill ikke spark så mye med beina, hehehe. Når jeg sa god morgen til henne så hun bare irritert tilbake på meg, og la seg ned for å sove litt til hehehe!!

Vinja er smårampete i dag, og når jeg snakker til henne så blir hun liksom litt fornærmet og bråsnur å løper i full fart rundt i heimen.  Så kommer hun tilbake etter en stund å stryker seg langs bena mine å mjauer, for å forvisse seg om at jeg egentlig ikke er sint på henne. Klarer jo ikke det lenge av gangen uansett, hehehe!!

Ha en fortsatt fin dag :o)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg