Smertehælvete natt og dag…..

Clay Sculpture Of A Middle Aged Woman With Toothache Wearing A Scarf And Holding Her Face Clipart Picture by Amy Vangsgard

Jeg tror snart at jeg blir gal av å ha muskelsmerter i hals, kjeve og nakke….  Så fort jeg kom meg under dyna i går kveld brakte hælvete løs, smertene var ulidelige å det var ingen mulighet for noen søvn.  Jeg knasket smertestillende piller i håp om at det ville bli bedre, men ingenting hjalp.  Sist gang jeg så på klokken var den 04:35, men da var smertene dabbet av såpass at jeg sklei inn i drømmeland.

Når jeg kom til megselv igjen hadde jeg sovet nogelunde sammenhengende i noen timer, og klokka var 10:45.  Det murret i kjevemusklene fortsatt, men det var da levelig :o)  Fra tid til annen har smertene kommet og gått, men akkurat nå er de ikke så altfor ille. Har funnet ut at hvis jeg lukker øynene, og slapper av så forsvinner det raskere.

Lifting : girl lifting heavy weight

I går var det ikke så altfor ille, men jeg tror det som satte det i gang igjen var at jeg løftet på de store bokkassene i går. Det var etter det at det ble så ille.  Derfor tar damen det helt med ro i dag, og gjør minst mulig.  Skal snakke med fysioterapeuten i morgen tidlig, og håper han kan behandle det!!!!

I morgen skal jeg ut å spise middag med kollegene på Dinner, og jeg håper inderlig at jeg føler meg bedre til da.  Jeg kommer nok til å gå uansett, men det hadde vært hyggelig å kunne koze meg sammen med de andre uten smerter :o/

Hadde tenkt å gå inn for å sjekke skatten min, men så leste jeg andre bloggere har holdt på i evighet for å komme inn uten hell. Jeg skal gjøre et forsøk, men hvis ikke så blåser jeg i det….  Selvangivelsen er vel snart under veis uansett.


10 kommentarer
    1. Huff, høres ikke særlig deilig ut! Har du prøvd kiropraktor? De er ganske flinke på sånne nakke og kjevegreier. Jeg fikk i allefal god hjelp da jeg slet med noe av det samme. Tror du må bare glemme å sjekke skatten i dag. Hele Altinn-siden ligger nede. Totalhavari kan man vel si 🙂
      HĂĄper du fĂĄr en deilig dag ute med kollegene dine i morgen! God bedring :))

    2. Stakkars deg… NĂĄ mĂĄ du jammen ta det litt rolig og bli helt frisk før du begynner med sĂĄnn ryddesjau… “kjefte” pĂĄ deg;-))) Helsa først og fremst!!!!
      Eg sender deg masse god bedringsklem ..

    3. muumimamma: Jeg har ikke prøvd kiropraktor, og pga en nakkeskade jeg har fra gammelt av så må jeg være litt forsiktig med hvordan nakken behandles. Det er nok en betennelse som har blusset opp tenker jeg, og den må antagelig gå sin gang :o/

    4. Allis: Tusen takk Allis :o) Jeg fortjener kjeft denne gangen….. Burde nok ikke ĂĄ lempet de tunge bokboksene ned i kjelleren, det har jeg fĂĄtt erfare nĂĄ, hehehe!! Kjenner at det ikke er noe bedre nĂĄr jeg knaprer pĂĄ PC’n, sĂĄ det blir nok ikke sĂĄ mye mer av det i dag…

    5. Siv Svanem.: Jeg har overflod av godt humør, men jeg kjenner at det tærer litt pĂĄ lageret nĂĄ… SĂĄ fort smertene daler i styrke sĂĄ stiger humørlageret igjen :o) Det fine været ute hjelper ganske bra oxo!!!

    6. Huffameg, det der hørtes ille ut! Du måååå ta det med ro vet du, men det er ikke lett..I know..
      HĂĄper de kan fĂĄ gjort noe for deg fort, man kan jo bli gal av mindre. Det blir koselig for deg og ut og spise litt med gode kollegaer…gu kor snille de er!
      God bedring til deg og ikkje noe ordning med tunge kasser og slikt..hihihi…ORDRE

    7. krimbloggen: Jeg lover på tro å ære at jeg ikke skal løfte på noen tunge kasser, på veldig lenge :o)

      Det ser ut til at det er pĂĄ bedringens vei nĂĄ!!! Jeg sov i allefall godt i natt, og litt magisk behandling av fysioterapeuten har oxo gjort godt :o)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg