Endelig kom jeg inn på altinn.no

Det tok sin tid, men endelig kom jeg inn på altinn.no.  Jeg måtte jo slite litt for å komme inn, men det hadde ingenting med data å gjøre, hehehehe…  Nei da, det var dama som nok engang hadde rota bort kortet med alle kodene mine. Sånn var det i fjor oxo, når jeg skulle levere selvangivelsen på nettet. For et surrehue jeg er.  Fant det tilslutt når jeg satte meg ned å tenkte godt igjennom hvor det kunne være :o)

Det var med bankende hjerte jeg klikket meg igjennom til jeg fikk opp skatteoppgjøret……, MEN JUBELEN sto i taket da jeg så at jeg fikk igjen penger oxo dette året :o)   Jeg skulle i utgangspunktet ikke få baksmell, men man vet jo aldrig!!!

Nå er det bare å finne frem alle papirene man har fått fra forskjellige selskaper. Tror at jeg har fått alt jeg skal ha, så jeg kan egentlig bare sette i gang å sjekke at alt er OK å trykke SEND!!!

6 kommentarer
    1. Er det ikke deilig da å ikke skylde noe der også? Ble plusstegn foran drømmemannens også, så her er vi ganske lykkelige for tia. Har hatt skattesmell de siste fire årene, begge to.

    2. midtlivskrise: SÃ¥ flott da at dere begge to fikk igjen penger… GRATTIS!! Jeg har sier alltid at det er ikke sÃ¥ farlig om jeg fÃ¥r igjen noe, sÃ¥ lenge det ikke er baksmell, hehehe. NÃ¥r jeg tenker etter sÃ¥ er det veldig godt Ã¥ fÃ¥ litt ekstra til sommeren :o)

    3. Georgine: Hehehe, jeg skal stÃ¥ klar med Ã¥pne armer Ã¥ ta i mot!!! Da er det jo sommer, og kanskje ferie… Alltid godt Ã¥ ha litt ekstra Ã¥ rutte med da :o)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg