En dag øverst i loftstrappa, og så en midt i kjellertrappa!!!

Jeg ville ikke bytte bort gårsdagens kozelig middag for noe, men jeg betaler jo prisen i dag selvfølgelig.  Vondt i kroppen, og stiv som en stokk….. men det var definitivt verdt det :o)

Se så fin blomsterbuketten min fra jobben har blitt, etter at tulipanene har sprunget ut :o)

Da jeg åpnet gluggene ved 10 tiden i dag skinte solen og det var + 13 C utenfor soveromsvinduet mitt.  Det blåste ganske kraftig ute, og jeg skal definitivt kle meg godt når jeg går ut om litt. På denne tiden av året har jeg så lett for å bli dårlig, for jeg syntes det er så varmt og kler av meg….  Vips, så kommer det en aldrig så liten forkjølelse snikende inn bakdøra..  Nesa blir stor å rød etter å ha blitt dratt, pusset og blåst i for å bli kvitt det som måtte være der. Hehehe, det er ikke få ganger nesa mi har sett ut som den er solbrent… rød og huden flasser :o)

I går tok jeg frem Åsa Larssons bok “Til din vrede går over”  Tenkte det var på tide å komme i gang med litt lesing igjen, noe jeg ikke har orket så mye av den siste tiden.  Faktisk det eneste jeg har lest er http://krimbloggen.blogg.no/ sin spennende historie, og det har gitt mersmak.

Først skal jeg ta meg en tur ut i det fine været, må lufte meg litt kjenner jeg.

Ha en fortsatt fin dag :o)

4 kommentarer
    1. Hei på deg :-)) Såååå nydelig blomsterbuketten var! Sukk…skjønn!
      er det ikkje typisk at man får en forkjølelse oppå alt annet, akkurat som om man trenger det også..grrr….men det er alle tings iboendefanskap spør du meg:-)
      Så morro at det har trigget leselysten din å lese krimbloggen! Eg elsker å lese, spes krim, men nå blir det liten tid til det, men eg har flere bøker på vent og eg gleder meg!
      Tusen takk for den fine reklamen du har gitt meg på bloggen din kjære!
      Stor klemmings!

    2. Siv Svanem.: Jeg har lest 3 andre bøker av Åsa Larsson, og er du glad i krim, så burde du lese den. Hun skriver godt, og jeg har vondt for å legge fra meg bøkene hennes.

    3. krimbloggen: Æsj da, en vårforkjølelse er noe dritt… De kommer alltid ubeleilig å i tillegg til noe annet man sliter med. Håper den bare er på gjestevisitt og forsvinner fort igjen!!

      Jeg har også flere bøker på på vent… problemet når jeg får gløden til å lese, så vet jeg aldrig hvem jeg skal begynne med. Alle er liksom like spennende, hehe!!

      God bedring :o)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg