I morra blir jeg uten vann fra 08:00 – 15:00

Gravearbeid

Tidligere i dag tikka det inn en sms fra Vann og kloakk, om at de skal ta vannet i veien min mellom 08:00 og 15:00.  De sier på hjemmesiden sin at de at det har blitt en lekasje på hovedledningen, som selvfølgelig må repareres. Ikke mye annet å gjøre enn å tappe vann i en stor kjele til matlaging, fylle opp kaffemaskinen og en ekstra bøtte til å skylle toalettet hvis man må.

Jeg skal til fysioterapeuten kl 09:00, og da kommer jeg til å stå opp kl 07:00 sånn at jeg rekker å dusje å bli ferdig med alt vannstyret innen de tar det.  Når jeg er ferdig hos fysioputten så kommer jeg vel til å holde meg ute det meste av dagen, og kanskje på en shoppingsenter…  Der er det i det minste toalett!!!

Det blir mye ekstra styr på sånne dager, det er da man merker hvor mye vann man egentlig bruker. Kanskje man skal bruke det som en påminnelse til seg selv om å spare litt!!!!

Oi sann, se som fredslilja henger med hode… kanskje greit å vanne den nå, for i morgen kommer den til å ligge utover bordet… ikke bra!!!

2 kommentarer
    1. Ã… hoyy!!!! Da mÃ¥ du fylle opp alt du har av bøtter og spann!!! du kan forbanne deg pÃ¥ at du fÃ¥r bruk for det om du ikke gjør det.. hihihi… Husker vi fyllte badekaret med vatn (nÃ¥r vi hadde det) det hjalp masse til do besøk.. hhehe Husk og tappe ut masse vatn nÃ¥r det kommer igjen, vi fikk et toalett ødelagt engang .. det vart fyllt opp med sand.. hehehe .. sÃ¥ vi tapper alltid vatn fra utekrana før vi bruker kranene inne.. hihi…
      Ha en flott natt videre

    2. De har stengt vannet her også et par ganger pga ommbygging og reparasjoner av røranlegg. (vi bor i et gammelt hus, en firemannsbolig) Og vi er 5 som bor i vår leilighet. Det har egentlig gått veldig bra. Dusja om morgene før det ble stengt, og fyllte to-tre store brusflasker med vann + kaffetrakteren, og ei bøtte vann på badet. Vi brukte egentlig lite av flaskevannet. Det er jo som regel ikke så mange hjemme om dagen. Så du klarer deg nok uten rennende vann noen timer, det er min erfaring :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg