Ronja og Vinja i farta…..

Det er aldrig kjedelig med katter i huset, hehehe…  Her om kvelden sto det litt snoop på bordet, og hvem var på plass da… Ronja selvfølgelig.  Vet ikke hvor mange ganger jeg sa nei, og besemt føste henne vekk.  Problemet er jo å holde seg bestemt når det er så vanvittig morsomt å se på henne :o) Vinja sitter som regel ved siden av å bare ser på!!

Før noen roper æsj, hun tar på godteriet med møkkete poter…, ta det helt med ro… for det var papir på alle sammen.

Så har vi frøken Vinja da…  så fort hun hører printeren begynner å gå, kommer hun løpende i 200 kmt for å se hva det er som kommer ut.  Det kunne jo hende at hun måtte hjelpe mammen med å hente ut papirene, for de kunne jo sitte fast hvis ikke hun var der.

Mammen er jo ikke alltid like overbevist om at hun hjelper så mye, hehe!! Som regel ender det opp med papir over hele golvet når hun er ferdig, hvis jeg ikke passer på. Kan ikke fatte hva som er så fasinerende med en printer, men etter hva jeg skjønner er hun ikke den eneste pusen som er opptatt av å hjelpe til med å trekke papir ut av printeren, hehehe.

Før jeg drar dyna over hode i kveld, skal jeg se en episode av Hercule Poirot…  Kjøpte nemlig noen DVD’er med det når jeg var på butikken i dag. Det er sånn krim man kan koze seg med å ikke bli skremt av :o)  Det kan være greit innimellom det å!!

Ha en riktig god natt og sov så godt :o)

2 kommentarer
    1. Hehehehe!!!! Søte pusane;-))) Mine tok også resten av min godteskål forrigehelg og velta den og herja rundt på gulvet nattestid og jaga sjokkokuler.. en fin måte og bli kvitt fristelsene på;-))) eg jobba jo i to dagen med den skåla.. hihiii .. nei det beste er og ikke ha sånne ting i hus, men av og til er det bare en nødvendighet.. thii..
      Ha en superfin kveld videre

    2. Allis: Jeg har lært meg at nÃ¥ settes godtskÃ¥la inn i skapet om natten, hehehe.. Da blir fristelsen til Ã¥ stjele Ã¥ leke med “laden” borte :o)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg