Jeg har ligget lavt i terrenget……..

Hadde først ikke tenkt å si noe om det, men DET SNØR HER I OSLO.. for noe dritt :o(  På den positive siden så er det varmegrader så det er ganske bløtt ute. Forhåpentlig drar den bløte snøen med seg noe av den gamle når den smelter!!!!


Etter fysioterapien i går fikk jeg en voldsom reaksjon, og utover dagen i går ble jeg skikkelig satt ut.  Jeg mer eller mindre lå på sofaen hele ettermiddagen og kvelden.  I dag har jeg heller ikke vært spesielt i toppen form.  Jeg sov til jeg ble vekket av en forb…. telefonselger kl 10:30, men da var det greit å stå opp.  Tror pusene skjønte at jeg trengte å sove litt, for de kom ikke inn å vekket meg som de pleier å gjøre hver morgen.

Sjefen sendte meg en melding og spurte hvordan formen var, og ba meg ringe henne når jeg hadde vært hos legen i morgen. Jeg fortalte henne som det var at jeg hadde hatt et par bra dager, og så et par dårlige dager…. ikke noe å pakke inn det. Regner med at jeg kommer til å bli sykemeldt 100% noen uker til…., det blir vel ikke noe populært kanskje!!!  Fysioterapeuten mener jeg trenger mer tid og flere behandlinger innen jeg prøver meg på jobb igjen, noe jeg skal fortelle legen i morgen.


Nå har jeg akkurat sett første DVD i den svenske serien Polisen i Strömstad med Per Oscarsson. Kjøpte alle 5 i en boks da jeg var i Sverige forrige dagen.  Jeg husker at jeg syntes at jeg syntes at filmene var så spennende, i 1982, men jeg ser nå at det har vært ganske stor utvikling på krimfronter på TV. Når det er sagt så er det alikevel artig å se det igjen, for seriene ER fine :o)

Etter at jeg har vært hos legen i morgen skal jeg opp til Anne. Har lovet henne å kjøre til Katteklinikken 10-Liv med Felix. Hun har vært så bekymret for han siden han kom hjem. Dagen etter at han kom hjem fra Kattehotellet kastet han opp, og etter det har han spist minimalt. Han er aktiv og leken, og mer kozete enn han har vært noen gang. Siden hun ikke har noen bil på dagen lovet jeg å kjøre bortom.  Får krysse fingrene for at det ikke er noe, og skulle det være noe… at det ikke er alvorlig.

Ha en fortsatt fin kveld :o)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg