Jeg støtter STINESOFIES§STIFTELSE :o)

Jeg har i flere år støttet STINESOFIES§STIFTELSE, og for en stund siden fikk jeg dette hyggelig kortet sammen med fakturaen. Det er oppskriften på en godt påske:

Denne oppskriften syntes jeg i grunnen vi alle burde ha i bakhode hver dag, ikke bare i påsken.

Hittil har jeg hatt en sløv dag… det mest anstrengende jeg har gjort i dag er å vaske kattedoen…!!  De siste regningene er betalt, og papirsøppelet som skal ut i kontaineren står klart til å bæres ut.

Ute er det tjukk tåke, men + 5C så det sildrer jevnt og trutt ned i sluket utenfor….  Snøen minker fra dag til dag, og da gjør det ikke så mye at det er overskyet og tåke innimellom.

Alle ser ut til å være lei snøen nå, og da jeg var hos frisøren i går var akkurat det som var gjenganger hos alle kundene som kom innom. Jeg fikk anledning til å høre mange samtaler ettersom jeg skulle både farge ettervekst og deretter stripe.  Noen ganger sitter jeg bare å lytter, men andre ganger blir jeg så engasjert at jeg bare “må” blande meg inn i samtalen. På parkeringsplassen til Oppsal-senteret er det et megastort berg av svart snø, og den kommer ikke til å bli borte på 1 måned ennå… så sant det ikke blir veldig varmt da!!

Dro en tur ned til Oslo sentrum etter at jeg var ferdig med å style meg i håret…  Lørdag i Oslo er jo ikke akkurat det jeg syntes er mest festlig…  Da stimer folk rundt som hissige lemmener, tråkker deg ned å blir sur for de du sto akkurat der, grrr!!!  Jeg traff en venninne da jeg var på veg fra Gunnerius til Oslo City.  Har ikke sett henne siden vi var å så på Hellbillies på Lillestrøm i sommer, men vi har jo litt kontakt på Fjesboka da.  Det var riktig hyggelig å treffe henne igjen :o)

Når jeg først var nede i byen måtte jeg jo shoppe litt…, det ble nye joggesko og en ny skinnveske… Jeg skulle bare kikke på veske, ikke kjøpe noen!!!  Så sto den jo der da, og nermest ropte på meg…. KJØP MEG, å jeg klarte ikke å stå i mot, hehehe!!  Etter det fant jeg ut at det var best å pelle seg hjem, før det var noe mer som ropte ut at jeg skulle ta de med hjem :o)

Nå letter tåka litt, så kanskje damen skal ta seg en aldrig så liten tur ut å lufte seg litt :o)

Ha en fortsatt fin søndag :o) 

5 kommentarer
    1. Eg støtter og den stiftelsen der…æhhh selv om eg må medgi at jeg ikke har gitt penger. Men eg glømmer aldri den forferdelige historien og må bare beundre foreldrene til jentene at de i det hele tatt står på beina! Kunne ha lyst til å drepe de som gjorde disse forferdelig tinga mot småjentene, mulig eg skal gjør det i min neste krim:-)¨
      Fin sønda til deg:-)))

    2. Støtter disse jeg og, og de pluss kreftforeningen er faktisk de eneste jeg støtter. Jentene ble drept i et nydelig turterreng i nærmeten av oss, og det verste var at jeg den dagen var der oppe sammen med ei venninne, og vi burde kanskje ha hørt noe .. iallefall tenker jeg sånn i ettertid, selv om en måtte litt opp fra stien for å komme til der de ble funnet.
      Det er ganske tragisk at disse guttene, iallefall en av dem, med jevne mellomrom er hjemme på perm .. men om de skal tilbake til et normalt liv, om det er mulig, så må de vel ha litt trening. Jeg for min del er vel igrunnen for dødsstraff når det de har gjort er så jævelig som dette. Hvorfor i alle dager skal de få lov å leve videre?
      Det var dagens lille utbrudd, ha en fortsatt fin dag du også. :o)

    3. midtlivskrise: Jeg får fortsatt gåsehud og frysninger når jeg tenker på de to jentene, og det de ble utsatt for… Det er utilgivelig :o(

      Jeg er ikke tilhenger av dødsstraff, men jeg syntes at det er på tide at man gjør noe med straffeutmålingen her i landet. Innføring av livstid, og da mener jeg livstid uten mulighet for noen gang å bli fri. Det er for slapt i dag….

      Man trenger et aldrig så lite utbrudd innimelleom :o) Ha en fortsatt fin søndag du oxo!!

    4. krimbloggen: Jeg tror det er viktig at vi ikke glemmer det som skjedde, noensinne!!! Bare disse morderne kunne få blitt bak lås og slå for alltid, men…!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg