Fotoapparatet er funnet igjen, jippi!!!

Jeg trodde nesten at jeg hadde lagt det fra meg et eller annet sted, og aldrig kom til å se det igjen….  Da jeg kom ut i bilen til morran for å dra til fysioterapeuten lå det på gulvet i bilen. Veska mi ramla over ende mens jeg kjørte sist jeg brukte bilen, men jeg merket ikke at noe datt ut…  Ble så glad for at det dukket opp :o)

Sånn så jeg ut på huggu før jeg dro bort å klippet meg på lørdag.  Mitt eget platinablonde hår kommer tydelig frem under luggen, så det var på tide å gjøre noe med det.

Så var det resultatet etter at Rita hadde gjort sitt.  Det ble nok litt kortere enn jeg først hadde tenkt meg, og definitivt mye lysere…., men det er greit. Syntes i grunnen at fargen var grei, og jeg kler den jo, eller??

I dag har Ronja vært sitt vanlige seg igjen… Vet ikke helt sikkert om det var henne, men det ville ikke vært ulikt henne å kaste opp etter å gafla i seg masse mat for deretter å løpe rundt.  På kvelden brakk hun seg, og opp kom en liten ekkel sak som så ut som en hårball.  Hun har spist både i dag og i går, men jeg følger med….  Serlig etter at det var sånn Felix-pusen gjorde før han ble dårlig. Han har foresten blitt frisk igjen, puh!!

Gressbakken utenfor blokka er nå mer eller mindre bar for snø, noe vi kan takke regnværet for et par dager siden for.  Det kunne godt ha kommet litt mer regn, sånn at vi ble kvitt det siste oxo.  I dag er det faktisk sol, og jeg klager definitivt ikke på at den har kommet.  Temperaturen ligger på + 11,1 C og det er veldig deilig.

Nå som snøen er borte er det på tide å gå ut med hagesaksen å trimme rosebuskene og hageortensian min, før året nye skudd kommer frem.  Heisann, nå så jeg akkurat årets første sommerfugl og den er sterk gul å flakser rundt i solveggen :o) Det er definitivt et vårtegn, ikke sant.

Ha en fantastisk onsdag :o)

4 kommentarer
    1. Heiii… Stilig sveis;-))) Det der kledde du;-)))
      SÃ¥ bra at du fant igjen kameraet.
      snøen dekker hagen våres enda;-(( men minker for hver dag som går nå!!!! Yess.. Nå snakker viiii!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg