Solfest pÃ¥ Rjukan i helgen…. skulle ha vært der, men!!!

I helga har det vært Solfest på Rjukan, og jeg hadde egentlig bestemt å dra opp i år for å se på livet. Det gikk jo ganske dårlig med sjuke katter og tannverk, men jeg kommer sterkere tilbake neste år :o)


(Foto: Fredrik Pedersen – bilde sto i Varden 09.04.2011)

I år var det Elsa Lystad som fikk solprisen, en verdi vinner :o)  Min kjære tante Anne har bilde av seg selv sammen med alle solprisvinnerne, noe hun er kjent for i byen. I år igjen var hun på plass og her sees hun sammen med Elsa Lystad.

Et år ble jeg utnevnt som fotograf for henne, og det var det året som Øystein Sunde vant prisen.  Da var det så surt å kaldt at da han endelig kom ut av rådhuset var jeg så stiv på fingerne at jeg nesten ikke klarte å ta bilde + at han ikke var i verdens beste humør heller.

Varden.no hadde en fotoserie 09.04.11 med bilder fra festen, se linken nedenfor.

http://www.varden.no/bildeserier/sport-bildeserier/solfesten-pa-rjukan-1.6161971?=&bilde=1
2 kommentarer
    1. Solfest hørtes artig ut;-))) Har vert på Rjukan 1 gang og vet at de feirer solen sin ankomst.. fin plass;-))
      NÃ¥ er det natta her;-))) Natta natta klem til deg min venn;-))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg