I dag kobla han meg til strøm…..

Ny runde hos fysioterapeuten til morran i dag, og i dag kobla han meg jammen til strøm for å ta toppen av smertene.  Det var noe så forbanna vondt innen han fant riktig program at jeg ikke klarte å ligge stille.  Jeg har aldrig prøvd strøm før, men jeg merket at det hjalp når han fortsatte med å presse på de altfor vonde punktene mine….

Etter behandlingen hadde jeg ikke lyst til å sitte inne her hjemme, så jeg ringte til Anne for å høre om hun hadde lyst til å finne på noe.  Hun skulle egentlig gjøre rent, men når hun fikk et bedre tillbud så hadde hun ikke noe problemer med å la skurefilla ligge.  Vi bestemte oss for å dra opp til Jessheim Storsenter for å rusle litt rundt der oppe.  Hadde ikke vært der på en stund, så det var i grunnen greit.

Jeg har hatt lyst på på Adobe Photoshop Elements 9 en god stund nå, og hos Siba i dag fikk jeg endelig ut fingeren å kjøpte det. Har ikke fått testet det ut enda, det tok litt tid å innstallere programmet å jeg hadde ikke så mye tid i ettermiddag. Men det kjæm en dag i mårå, som rein å ubrukt står :o)

Vi satte oss ned på en av kafeéne å tok en kopp kaffe og vaffel…. Hmmmm vaffel… herregud så godt det smakte, for meg som ikke har orket å tygge på en stund så var det helt fantastisk. En nystekt vaffel med bringebærsyltetøy…., jeg smiler her jeg sitter å tenker på det :o)  Det er rart hvor lite som skal til for å glede en innimellom.

Hadde lyst på noe gult til å lyse opp litt i stuevinduet mitt, og i blomsterbutikken fant jeg en gul Kala som jeg kjøpte.  Det er ikke den på bilde, min er mye mindre… men like så dekorativ da.  Da jeg kom hjem nermest kastet kattene seg over den, for den måtte jo undersøkes fra nederst til øverst.

Nå i kveld har jeg vært på Generalforsamling i borettslaget…. Noe som vanligvis ikke er noe man gjør med glede, men denne gangen gikk alt veldig saklig og ordentlig for seg.  Tidligere ganger har endel av den eldre generasjonen sitter å småkjatret hele tiden når styrelederen forsøkte å si noe….  Noe som resulterte i at hun brukte mer tid på hysje ned damene enn å få sagt det hun egentlig skulle si.  Det var kun et forslag i kveld, og det var å tillate gassgrill.  Forslaget gikk igjennom med 19 stemme mot 16.

Det er alltid dårlig oppmøte på disse møtene…  Vi er 220 leiligheter i borettslaget, og når det dukker opp litt over 30 så kan man ikke se at interressen er direkte stor.  De eneste gangene det har vært smekkfult er når vi skulle stemme om ny bekledning til blokkene, og nye og større verandaer.  Da satt vi som sild i tønne…..

I morgen skal jeg til tannlegen igjen, men nå gruer jeg meg ikke…  Skal bare ta stingene, og så skal tannlegen gå igjennom ruinene for å se hva som må gjøres.  Det er en del å ta tak i, men jeg har ikke råd til å ta alt på en gang så det må tas over en lengre periode.  

Nå kjenner jeg at det er på tide å krabbe under dyna noen timer.  Skal tidlig til tannlegen, så jeg kan definitivt ikke sitte oppe til langt ut i de seine nattetimene i natt.  Da klarer jeg definitivt ikke å komme meg opp tidsnok i morgen:

GOD NATT…. Blogges!!!

4 kommentarer
    1. Wow! Utrolig hva som kan komme ut av litt strøm! Og jeg som var imponert over at armen funka etter litt strøm. Hva slags program har din fysioterapeut brukt? Den vil jeg ogsÃ¥ ha… hehe
      God natt! Håper du har hatt en fantastisk dag :))) (og for en flott Kala! Jeg har aldri sett gule varianter av den før )

    2. muumimamma: Jeg aner ikke hvilket program han bruker… LÃ¥ pÃ¥ magen med hode nede i hullet, men jeg skal jammen spørre han nÃ¥r jeg er pÃ¥ nytt besøk pÃ¥ mandag :o)

      Ja, den gule Kala’n er flott, og jeg hadde heller aldrig sett den fargen før.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg