Var skikkelig morgenfugl i dag :o)

Det var litt tøft å stå opp tidlig i dag, og jeg kjenner at øyelokkene er litt slitne og tunge….  Hadde time hos legen kl 9, og jeg ble 50% sykemeldt i 14 dager fra 26.04.  Meningen var først at jeg skulle begynne for fult da, men jeg kjenner på kroppen at det var litt vel optimistisk.

(C)hud/pvc JA11 black

I går ettermiddag fikk jeg melding fra A-møbler om at 3 seteren var kommet, og jeg kastet meg på telefon for å bestille kjøring. Optimismen var ganske høy da jeg slo nummeret, for at jeg skulle få sofaen til helgen… NOT!!!  Det raskeste de kunne klare var på mandag formiddag, og da blir det det.  Sofaene på bildet over er ikke akkurat den jeg skal ha, men den ligner.

Super shaggy teppe, 160x230

Etter at jeg hadde vært hos legen i dag, dro jeg ned på Bohus ved Trosterud.  Der fant jeg et flott grått fluffy gulvteppe til 1.990,- som jeg kjøpte meg.  Jeg skammer meg over tilstanden på det gamle teppet…  Det er nemlig frynser på det, og når kattene var små var det veldig morsomt å leke med dem.  Med andre ord… det er ikke så mye igjen av dem.  De har heldigvis sluttet med det tullet der.

Monaco sofasett

Når verandaen er ferdig innglasset så har jeg tenkt å kjøpe noe i denne stilen her….  Denne er fra Bohus, og var veldig god å sitte i.  Stolene passet oxo til store og romslige bakdeler, noe som passet meg perfekt, hehehehe!!!

Det er litt sårt i munnen etter tannlegebesøket i går, men jeg har definitivt vært med om verre de siste ukene. 

Været er ikke noe serlig i dag, overskyet og + 5 C.

Ha en fortsatt fin fredag :o)  Blogges!!

6 kommentarer
    1. God dag Vera 🙂 Det var da mye fine møbler 🙂 Her i nord regner det i dag,så det er ganske så grått og trist.Datteren min kommer hjem i kveld,så da forsvinner tristheten 🙂
      Ønsker deg en fin dag videre.Da er det bare å hive seg på å diskutere på bloggen min 🙂
      Blogger klemz Sissel

    2. Her har det vært dålig med morrafugler i det siste ..
      Nye møbler!! Å så gøy!! Skal ut på hytta i påska, blir jo nesten som å få nye møbler det og. Har jo ikke sett de siden august i det minste. Kan vel ikke få øye på de nå heller, før alle hagemøblene er rydda ut av stua og soverommene og plassert der de skal være .. men det er i det minste noe der under en plass, som ikke har vært i bruk på en stund. Dessuten har jeg nytt trekk til sofaen der ute, så nå går den fra gammelrosa til mørk blå. Ny utsikt og nye vegger. Gleder meg! :o)

    3. Hei på deg og grattis med nye møbler:-)) De så flotte ut, sikkert lette å holde rene når man har puser i hus.
      Det var bra at du ikke begynner i full jobb, høres ikke ut som du er frisk enda…så nå må du slappe godt av og nyyyte helga:-))
      Stor og god klem fra Sidsel

    4. midtlivskrise:
      Jeg gleder meg sånn til den nye sofaen skal komme… Det kommer til å bli en helt ny stue, og med matchende gulvteppe :o)

      Så deilig det hørtes ut å kunne dra på hytta i påsken. Jeg har ikke hytte, og noen ganger savner jeg virkelig det. Vi hadde da jeg var i tenårene, men da satte jeg ikke pris på den… syntes det var kjedelig å være der!!

      Et lite ansiktsløft på møblene med nytt trekk kan virkelig gjøre susen :o)

    5. krimbloggen: Hadde det ikke vært for pusene, så hadde jeg nok gått for stoffmøbler.. Nå er jeg så lei av å støvsuge sofaen for kattehår at jeg blir snart sprø, hehehe!!!

      Nei du, formen er veldig svingende…. Det at jeg fikk denne kraftige betennelsen i kjeven pga tannen, og nok satt meg endel tilbake. Trodde ikke det var mulig at en tann skulle kunne gjøre så mye ugang, men nå vet jeg bedre å skal ikke sette meg i den situasjonen igjen :o)

      I helga skal jeg virkelig slappe av å koze meg…. Være litt husmor å fjerne støv, og stryke noen duker…, men i et veldig behagelig tempo!!!

      Ha en fortsatt fin lørdag :o)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg