Jeg mÃ¥tte bare le høyt der jeg lÃ¥……

Etter en virkelig god natt søvn, våknet jeg ved 9 tiden av at kattene hoppet opp og ned på meg….  De mente vel at det var på tide at a mor sto opp, hehehe!!  Det var godt å ligge å strekke seg litt så jeg sto ikke opp med en gang…

Ronja lå ved siden av meg i seng, og Vinja føyk ut for å gå en tur i kattedoen….  Da hun kom tilbake hadde hun veldig hastverk, noe som tyder på at det henger en liten sak i pelsen hennes.  Hun ristet i poten og fløy hit og dit, og tilslutt datt den lille brune saken av å ned på gulvet.

Automatisk blir det det en voldsom aktivitet på begge pusene…  De skal jo gjemme det de har lagt igjen, men det er ikke mye å sparke over på gulvet.  Alikevel holdt de på en stund, inntil Ronja gjorde kort prosess….!!

Når jeg la meg i går tok jeg av meg sokkene mine, og slang de på gulvet…  Gadd ikke gå i skittentøyskurven da.  Jeg lå oppe i senga å fulgte med på pusene som holdt på å skrapte på gulvet, men så oppdaget Ronja sokkene mine.  Hun gikk bort å løftet den ene opp, og så la hun den godt rundt den brune klumpen. Dyttet litt så hun var sikker på at den lå godt, så satte hun halen fornøyd i været å gikk derfra, hehehe!!!

Jeg lo høyt for megselv der jeg lå i senga….  Det er ikke første gangen hun gjør det der :o)  I entreén har jeg en tynn dørmatte, og et par ganger tidligere når uhellet har skjedd der har hun tatt tak i dørmatten å slept den med seg å lagt den over den illeluktende saken, hehehe!!  Problemet løst iflg Ronja :o)

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg