Jeg gleder meg som en liten unge….!!!!

I morgen får jeg endelig den nye 3 seteren, og jeg gleder meg som en liten unge til den er på plass.  Det nye gulvteppet er oxo lagt på plass, og jeg har ryddet og målt opp sånn at når de kommer med den er det bare å sette den på plass…. Skal bare gli rett inn som en perfekt lukeparkering, hehehehe!!!

Anne var snill å kom tidligere i kveld å hjalp meg å slepe den gamle slitte toseteren ned i kjelleren, sammen med det like så slitte gulvteppe. Det er godt å ha gode venner som kan hjelpe innimelleom når det kniper :o)

Da jeg hadde lagt på det nye gulvteppet ble Ronja helt vill… Hun var helt betatt av det, og kunne ikke får nok. Teppet er rufsete som en shaggy dog, derav navnet oxo. Hun lå på teppet, og strakte potene ut å dro raggen til seg å så la hun hode ned å riktig kozte seg. Hun holdt på i evigheter :o)

Tidligere i dag hadde jeg besøk av tante Guri, hennes svigerinne og min fetter Gjermund… Det var meningen at de skulle ha vært hos meg for lenge siden, men jeg har ikke orket pga alle smertene jeg har hatt de siste ukene.  Gjermund ringte meg i går ettermiddag å spurte om det passet i dag, og siden formen hadde forbedret seg så syntes jeg det var bare hyggelig at de kom.

Tante er godt oppe i 80 årene, og hører veldig dårlig…. I dag hadde hun klart å glemme å ta på seg høreapparatet, noe som gjorde at hun ble litt utenfor i samtalen våres. Vi forsøkte jo å dra henne inn å prate såpass høyt at hun hørte, men det sier seg selv at hun ikke får med seg seg alt. Jeg syntes det var veldig hyggelig at de kom, men jeg hadde jo håpet at stua skulle ha sett litt triveligere ut før de kom.  De må jo få komme igjen ganske snart for å se hvordan det ble.

Min favoritt detektiv Hercule Poirot er på NRK 1, og akkurat denne episoden har jeg faktisk ikke sett, hmmm… Trodde faktisk at jeg hadde sett alle!!!  Når den er over skal jeg krabbe til sengs, for i morgen skal jeg være hos fysioterapeuten allerede kl 08:30, jesp. Egentlig litt vel tidlig for meg, men det var den eneste ledige timen han hadde denne uka!!

God kveld :o)

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg