Det er sÃ¥ kjedelig Ã¥ vente…og vente…og vente!!!!

Tiden går jo så vanvittig sakte når en sitter sånn å venter på noe….  Minuttene sneiler seg frem, og jeg må tvinge megselv til ikke å se på klokka hele tiden…, men det er ikke lett.

Inne i stua har jeg ryddet unna alle møblene, sånn at det er bare å bære sofaen rett på plassen der den skal stå. Pusene er rastløse, for ting står ikke der de skal stå, og de lurer nok fælt på hva som skal skje…..!!!

Jeg hadde håpet at jeg skulle kunne rekke fotpleietimen min kl 12, men det gjør jeg nok ikke.  Siden jeg ikke viste ekstakt når de kommer var jeg nødt til å avbestille timen, men… siden det var påske regnet hun med at timen fortsatt kom til å være ledig i dag hvis jeg rakk det.  Ellers så har jeg satt meg opp på avbestillingslista, og da ringer hun meg så snart det blir en ledig time.

Nei, nå må jeg gjøre noe ellers blir jeg gal av å vente….

Jeg kommer plutselig tilbake :o)

3 kommentarer
    1. muumimamma: Glemte Ã¥ si tusen takk angÃ¥ende headeren :o) Har nettopp skaffet meg Photoshop, og da mÃ¥tte jeg prøve litt… Ikke sÃ¥ verst til første forsøket syntes jeg :o)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg