God formiddag……. :o)

Etter en lang dag i går var det godt å kunne sove til jeg våknet nå i dag….. Når jeg kom til megselv var kl 09:30, men det var så godt å ligge å strekke litt på seg så jeg lå en halvtime til :o)

Var en tur på A-møbler i går ettermiddag og kjøpte nye fleezepledd og noen nye puter til sofaene. Denne over kjøpte to stk av, og de har fått plass i 3 seteren.

Sofaen ble fin med de nye putene, og for ikke å snakke om det mer nøytrale fleezepleddet.  Det selvlysende grønne som jeg hadde i den gamle ble litt for i øyenfallende. Jeg er glad i farger, men det ble litt for mye, hehehe!!

Jeg ville egentlig ha samme pute i begge sofaene, men de hadde ikke fler enn to, men denne her er da ikke så ille den heller.

Hmmm, vet ikke helt om den passer inn….  Nå ja, den får ligge der så lenge så får jeg se hva jeg gjør senere.

Ute er det ordentlig vårvær ute, solen skinner og det er + 13 C i skyggen nå på formiddagen. 

Årets første humle kom på hverandaen her om dagen… Den holdt på der ute i mange timer, og da jeg lukket opp verandadøren fløy den inn en liten runde før den dro ut igjen.  Den ser ikke så stor ut på bilde, men det var diger. Selvsagt har jeg glemt å lade opp speilreflekskamera… da kunne jeg fått en skikkelig flott nærbilde av lodotten :o)

For noen dager siden sluttet aircondition i bilen min å virke, puh!!!  Det gikk greit akkurat da, men i går som det var så varmt trodde jeg nesten at jeg skulle tørne helt.  For første gang på nesten 10 år måtte jeg kjøre med vinduet åpent for ikke å avgå i varmen.  DERFOR har jeg ringt til Røhne og Selmer i dag og bestilt time for service og rep av anlegget… Jeg kan jo ikke gå sommeren i møte uten en kjølig bil…!!!

På tide å ta seg en tur ut i det fine være…  tror at jeg skal ta å pumpe opp dekkene på sykkelen, og ta meg en aldrig så liten tur.

Jeg er plutselig tilbake… ha en fortsatt fin tirsdag :o)

2 kommentarer
    1. Hallaisen Madam;-)))
      Skal si du har dreisen på pynting om dagen;-))) Stiligt!!!!
      Vi hadde årets første humle her og i dag og bjørketreet er i full utspring.. herlig!!!!
      Kjedelig med varm bil da… sÃ¥ det mÃ¥ du ordne fort før heten slÃ¥r til for fullt;-)))
      Ha en super dag videre.. Klem klem

    2. Allis: Det er rart hvor fort man venner seg til aircondition/climaanlegg i bilen. Før hadde man ikke noe sånt, og vi klarte oss da oxo, hehehe!!

      Ååååå, er det ikke deilig med vÃ¥ren… Dette er den beste tiden syntes jeg, nÃ¥r naturen vÃ¥kner til liv igjen :o)

      Ha en fortsatt fin tirsdagskveld, klem :o)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg