Tette sluk er en drittjobb Ã¥ rense opp i…..

Nok er nok tenkte jeg i dag, når vannet fra dusjen brukte en evighet på å renne ned i sluket.  Kan ikke si at jeg gledet meg til å legge meg på alle fire å grave i dritten.


(Bilde er fra Google)

Tok først for meg sluket inne i dusjen, men der var det ikke noe som blokkerte.  I hovedsluket under vasken derimot var det masse guggemeie som jeg spadde ut, usj!!!  Det var skikkelig grouse, men jeg var sikker på at jeg fikk ut alt sammen. Da jeg satte på dusjen for å se hvordan det rant ned, så var det fortsatt tregt.

Jeg får slenge litt plumbo nedi for å se om det løsner opp litt av det som sitter fast.

3 kommentarer
    1. Vi hadde samme problem på badet hos oss nettopp. Fikk ikke åpna det uansett hvor mye vi gravde ut. Så da fyllte vi i Mr Muscle avløpsåpner i pelletsform (Det er omtrent det samme som plumbo). Det sto og kokte i ca ti minutter og så kom det et brak, eller i allefall en veldig høy lyd, og vipps! Helt åpent avløp 🙂 Nå renner det som en drøm gjennom rørene :))

    2. hobbyting: Tusen takk, hyggelig at du syntes den er fin. Jeg kjøpte meg Photoshop programmet i forrige uke, og da fikk jeg lyst til å prøve å lage en header. Det var gøy å leke seg litt.

      Har du forslag til noe annet som kan åpne sluket.. Jeg har alltid brukt Plumbo, og det har alltid løst problemet!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg