Grrrrr…. forbanna trÃ¥løse nettverk!!!

For noe dritt…  nå hadde jeg skrevet et megalangt innlegg, hva skjer… Det tråløse nettverket mitt kobler ut når jeg forsøker å publisere, og kun første avsnittet ble lagret. Det er ikke første gangen dette skjer, og jeg blir så forbanna!!!

Nå er jeg så irritert at jeg ikke gidder å skrive hele innlegget om igjen…. gløden ble borte i det nettet datt ned, hermfskjkdøslkjf!!!

Pust ut, pust inn… jeg må ikke la en sånn filleting hisse meg opp så fælt, det løser ingenting. Ikke så lett når man har sånt temperament.

Fin måte å avreagere på er å krype opp i senga sammen med pusene… når de begynner å male kjenner jeg hvordan jeg sakte men sikkert blir rolig.

Jeg kommer plutselig tilbake :o)

3 kommentarer
    1. Hehehe…vet alt om det der du:-9 En gang hadde jeg skrevet over totusen ord uten Ã¥ lagre, hva skjedde, mistet hele sjiten…siden den gang lagrer jeg annehver setning! Puhh…
      Ha en nydelig dag i solen:-)
      Klem fra Sidsel

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg