En kopp kaffe til Ã¥ sÃ¥ ut i det fine været…

Etter den fine turen til Seljord i går, kjenner jeg at jeg er litt dorsk i kroppen…  Jeg satte ikke noe klokke til å ringe i dag, for jeg trengte ikke å stå opp tidlig. Kjøleskap og fryser har den maten som trengs til over påske, og jeg slipper å dra ut i butikken. Regner med at det er nok av folk der som det er hehehe!!

Ute har trær og busker kommet med knopper for fult, og jeg har tenkt å ta med meg kamera og macrolinsen ut for å se om kan fange noen bra bilder av dem.  Det er perfekt vær ut til å ta bilder, sol men ikke altfor sterk.

Før jeg hopper i dusjen skal jeg drikke en kopp kaffe til… da er kroppen klar til en ny dag ute i solen :o)

Jeg kommer plutselig tilbake :o)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg