Om en mÃ¥ned er pusejentene min 2 Ã¥r…

Jeg satt å kikka igjennom bilder av pusene da jeg fikk dem, og det er ufattelig å se hvor små de var da :o) Den som har forandret seg mest er nok Ronja…

På veg hjem fra Skånevik i juli 2009 tok jeg bilde av småtassene da de fikk romstere løse i bilen under en rastepause. Kvaliteten på mobilkamera den gangen er kanskje ikke så bra….

Her er det Ronja som er på full fart opp på nakkestøtten i bilen… Hun var så sint for at hun måtte sitte innestengt i reiseburet at hun gikk rundt å freste i flere minutter etter at hun kom ut oxo.

Vinja kunne jo ikke være dårligere enn søsteren, og skulle oxo sitte oppe på nakkestøtten. Derfra var det fin utsikt til alt som foregikk rundt og utenfor bilen.

Dette er i stallen hvor de løp rundt så det var nesten umulig å få tak i dem igjen. Når jeg kom bort for å koze med dem, så stakk alle 4 kattungene ut sammen med kaninen. Jeg lot dem få løpe fritt en stund, men det var litt av en jobb å få tak i alle sammen å få dem inn i båsen igjen.

Ronja har vært en vinduskarmpus helt siden hun kom hjem til meg…  Hun kan ligge der i timesvis å kikke på det som skjer utenfor, og så er det jo oxo veldig godt å ta seg en liten lur der.

Vinja syntes det kan være like greit å ligge på teppet på gulvet hun…  Ellers så er senga til mammen oxo veldig god å ha innimellom :o)

Pusene har blitt voksne jenter nå, og de har forandret utseende litt fra de var kattunger…

Vinja 2011

Ronja 2011

At jeg var dyrekjær det har jeg alltid vist, men at jeg skulle bli så glad i disse to pusetassene hadde jeg ikke helt regnet med. Jeg blir helt varm i hjertet når jeg ser på dem…  Akkurat nå ligger Ronja ved siden av meg i sofaen å sover lett, ørene beveger seg når slår litt for hardt på tastaturet på PC’n :o)

Kanskje mammen skal følge jentenes eksempel og krabbe til køys litt tidlig!!!

3 kommentarer
    1. Åhhh så skjønne!! Små kattunger er bare til å spise opp, og jeg gleder meg for hver dag mine små vokser og gror. Men du så nydelige begge dine er altså. Du kan virkelig være stolt av dem!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg