Selvangivelsen er sjekka og OK…

Nå har jeg sagt at jeg skal gjennomgå selvangivelsen i flere dager, men jeg har hele tiden funnet en undskyldning for å slippe unna… Ikke bevist altså, hehehe!!

Siden den er en enkel greie å gjennomgå så er det egentlig ingen grunn å utsette det :o)

Med det samme jeg hadde spist frokosten gikk jeg løs på den, og det var gjort i en fei. Jeg har ikke vært inne på nettet å godkjent den der, men i flg en venninne var ikke det nødvendig. Alikevel skal jeg gjøre det sånn at jeg får en kvittering, for så uheldig som jeg er kan du være sikker på at noe med akkurat min selvangivelse..

Når jeg bladde alle papirene utover skrivebordet var pusene der med en gang, de syntes at jeg trengte litt hjelp… halvparten av papirene havnet på gulvet så det var vel ikke store hjelpen, hehehehe. Det er jo hyggelig at de vil delta :o)

7 kommentarer
    1. Flinke deg. Leverte ikke i fjor og det gikk helt greit. I år kommer jeg heller ikke til å levere, for den er sjekket og funnet i orden. REstskatten er lagt på forfall slik at jeg slipper renter. Ha en fortsatt fin ettermiddag.

    2. Hei på deg, det har eg og gjort i dag..endret masse, og sendte den inn…deeeilig! Nå har eg og jentungen hatt oss ei beinhard trimøkt..svetten siler og hjertet dundrer..hehe…inspirert av min søster Allis som står på noe vanvittig …i følge henne selv:-)
      Klem fra Sidsel

    3. krimbloggen: Flinke dere har vært :o) Jeg får dårlig samvittighet her jeg sitter på baken, og den har jeg oxo sittet på i hele dag.(Rister på hode) Jeg får komme sterkere tilbake på trimfronten nå som påsken er over :o)

      Ha en fortsatt fiiin siste påskefridag :o)

    4. Ja den selvangivelsen ja… hm, får sjekke sakene i morgen vel.. Er jo fortsatt noen dager igjen til fristen går ut, og noen små justeringer gjenstår. Du har jammen vært flink du!
      God natt

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg