I morgen er det tidlig opp…sÃ¥ GOD NATT fra meg!!

Var nettopp inne på yr.no for å sjekke hva slags vær vi har i vente til uka…  Det er vel ikke akkurat tropiske temeraturer, men det ser ikke så aller verst ut. Sola skal da vise seg mer eller mindre hver dag :o)

Hvis jeg skal ha en sjangs til å komme meg opp så tidlig som jeg har planer om i morgen, må jeg komme meg under dyna nå!! Har ikke lyst til å falle tilbake til gamle uvaner om å ramle inn døra ved 9 tiden, NEI nå skal jeg klare å være på jobb til 8. Da slipper jeg oxo å sitte over hver dag for å få nok timer..

Jeg kommer plutselig tilbake, men sier GOD NATT i denne omgangen :o)

6 kommentarer
    1. hobbyting: Så deilig med + 15 C. Her i Oslo var det litt kjølig til morran, men det stiger nok utover dagen.

      Har allerede vært pÃ¥ jobb i snart 2 timer, og det var nesten som en ny verden. Prøve Ã¥ huske passord pÃ¥ PC’n, hvordan bruke det forskjellige systemene.. Det kommer nok til Ã¥ ta noen dager det :o)

      Ha en fortsatt flott dag videre :o)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg