Det mÃ¥tte to til….


(bilde er lånt av hella.info.no)

Nå i ettermiddag kom min gode nabo i 4 etg. for å hjelpe meg med å skru ned markisen min… Det skulle vise seg å ikke være fult så enkelt som han først hadde trodd.. Han holdt på en lang stund uten at den ville rikke seg. Til slutt ringte han til sønnen som bor i nærheten, og med hans hjelp fikk de den ned. Siden jeg bor i 1 etg var det enkelt å sette den på utsiden av verandaen, for så å gå ut å legge den i ly under. Der skal den ligge til verandaen er innglasset, da skal han komme tilbake å montere den opp igjen… med motor :o)


(bilde er hentet fra google)

Med det samme jeg kom hjem i dag gikk jeg rett ut på verandaen for å se om jeg klarte å stake opp sluket, men jeg hadde ikke de rette vektøyene så det gikk dårlig. Heldigvis var vaktmester Lars utenfor, og han låste opp garasjen for meg sånn at jeg kunne romstere der etter noe å bruke.  Fant et tynt jernspett som jeg fikk stukket ned i sluket og pirket rundt litt. Med et brøl så løsnet proppen, og vannet flommet ut… Jeg holdt et lite øye med det sånn at det ikke ble tett igjen, men det gikk heldigvis greit. Litt god varme ute nå, så tørker det lille som ikke klarte å renne ned oxo.

Har vært hos fysioterapeuten i dag oxo, og det var ingen fornøyelse akkurat. Skjønner ikke at han fant så mange vonde punker i dag, for jeg føler meg egentlig i toppform å har ikke noen smerter… Jeg ble jo så innmari trøtt etter behandlingen, så det var tydelig at den har hatt effekt… Slang meg litt ned på sofaen for å bare slappet av en stund, men hode hadde ikke før truffet puta før dama var langt inne i drømmeland.

Nå er kroppen restituert, og damen er godt våken… så derfor skal jeg gå inn på bloggen til Sisselfish å oppdatere meg på historiene hun har skrevet.

Jeg kommer plutselig tilbake…, kanskje allerede i kveld :o)

3 kommentarer
    1. Hallais;-)))
      Jøsses!!!! Enda en ny flott header;-))) Må snart sende deg en 3-4 bilder av biler,puser og hytta som du kan sette sammen til en flott header til meg og;-)) en sånn ala den eg har.. hohoho
      Herlig med motorisert markise da, kjekt og slippe og sveive opp og i mente for hånd;-)) Flink rørlegger ser eg du er og, hehehe.. tette sluker er ikke og spøke med, bra du fikk det opp.
      Ha en super fin kveld videre.

    2. Allis:Hallluuu!! Du skjønner jedda har fått seg Photshop program, og da er det jo så morsomt å leke seg å lage forskjellige ting. Skal jeg være ærlig så syntes jeg faktisk at den siste er finere enn den første jeg laget, hehehehe!!

      Om jeg klarer Ã¥ lage en flott header til deg vet jeg ikke, men du kan jo sende meg noen bilder sÃ¥ kan jeg prøve…

      Hehehe, nÃ¥ har jeg hatt nok av tette sluk sÃ¥ det holder ei stund. Først pÃ¥ badet, og sÃ¥ ute pÃ¥ verandaen… Det er foresten greit Ã¥ være litt hendig sjøl…, kan ikke alltid sitte Ã¥ vente pÃ¥ at andre skal ordne opp :o)

      Ha en fortsatt flotters kveld du oxo :o)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg