God morgen…, tenk at jeg kan si det :o)

Ikke dårlig…., for tredje dag på rad har jeg klart å stå opp tidlig å være på jobb før kl 8. Jeg er så stolt av megselv, og jeg som trodde at jeg skulle få store problemer med å klare det, but nooooo!!

For en flott dag… solen skinner og himmelen er blå. Det var kjølig da jeg dro, + 6,5 C, men det tar seg nok opp utover dagen tenker jeg. Syntes det er ganske greit at det er kjølig om natten og morningen en stund til…. :o)

I dag er det All-møte på jobben, men jeg sa meg villig til å være telefonvakt for jeg er ikke noe glad i disse møtene. Da sitter jeg som regel å stresser meg opp å tenker på alle de tingene jeg kunne ha gjort i stedet.

Det er så kozelig å ha noen på kontoret igjen, men desverre så blir den gleden kortvarig. Bona skal kun jobbe ut denne uken, så skal han tilbake til den avdelingen vi har lånt han fra. Synd, for han er flink, arbeidsom og veldig hyggelig.

Nå får kanskje jedda brette opp ermene å jobbe litt igjen…

Jeg kommer plutselig tilbake… senere i dag :o)  Ha en fortsatt fin dag :o)

4 kommentarer
    1. Hørtes ut som om vi har den samme innstillingen til disse allmøtene. Jeg prøver å snike meg unna så ofte jeg kan. Vi får jo alltid et sammendrag både på mail og intranett når det er over. Jeg kan jo lese! ;o)
      Ønsker deg en fin dag!

    2. midtlivskrise: Så enig med deg.. Jeg leser gjerne foiler og mailer med referat, får vel nesten med meg mere da. Når jeg sitter på møtene tenker jeg bare alt annet, og følger ikke med alikevel :o)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg