Oslo Tattoo Convention i kveld…

Anne og jeg har vært en snartur innom Oslo Tattoo Convention på SAS Hotellet i kveld. Jeg hadde i utgangspunktet tenkt å ta en tattis i kveld, men det blr ikke til at jeg gjorde det alikevel.  Skal heller dra til Tina en av de nermeste dagene, for å bestille en time. Det blir ikke noen stor tattis nå før sommerferien, det kommer til høsten.

Her fra den ofisielle åpningen, hvor programmet for helgen ble gjennomgått. Det skjer mye hver dag, med konkuranser i de forskjellige tattistypene. Mye fint å se der….

Alle tatto-artistene var busy med enten å tegne eller tatuere… Dersom jeg ville ha tatt noen, måtte jeg helt sikkert ha ventet ganske lenge på tur. Det var ganske varmt inne i salen, og jeg ble tørst å bestemte meg for å kjøpe en øl. Jeg tror det var den dyreste flasken med øl jeg noen gang har kjøpt, 68 norske kronasjer..

Før jeg dro ned på Convention ringte jeg på hos naboen for å høre status. For da jeg skulle på jobb til morran var de på veg ned til Legevakten. Nabofruen hadde så smerter i magen at hun holdt ikke ut… De viste ikke helt hvor de skulle kjøre for å komme dit, så jeg tilbød meg å kjøre foran for å lede veien. Jeg traff han hjemme, og det viste seg at fruen hadde fått hull på magesekken. Hun ble sendt direkte til sykehuset, og da jeg ringte på hadde han akkurat fått beskjed om at hun lå på operasjonsbordet. De håpet de kunne fixe det med kikkhullskirurgi……!!!

Jesp… så trøtt jeg ble, tror jammen at jeg skal ta kvelden nå!! GOD NATT.

2 kommentarer
    1. Siv Svanem.: Jeg har lagt ut bilde av den store planlagte tattisen pÃ¥ bloggen. Det skal ikke være en kopi, men et forslag til artisten… sÃ¥ kan han/hun komme opp med et forslag til meg :o)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg