Flott Ă„pning av “Huset” pĂ„ LĂžrenskog i gĂ„r…

I gĂ„r var jeg pĂ„ en flott Ă„pning av “Huset” pĂ„ LĂžrenskog. Åpningsshowet startet kl 16, og varte en times tid. Det var mange flott artister som sang og danset. Jeg kozte meg skikkelig Ă„ tiden gikk veldig fort.

Vi stilte oss opp et kvarter fÞr det startet, og da var det ikke sÄ veldig mange der
. Noen minutter fÞr det startet var plassen fullstappet, noe man kan se av bildene under.

?

Her har Anne og jeg plantet oss godt inne i konsertsalen
 Vi hadde ikke fÄtt med oss at det skulle vÊre forestilling der, men der fikk vi se forskjellige danseoppvisninger, opera og tilslutt Bjelleklang :o)

Finn Evensen fra Bjelleklang holdt orden i showet og artistene. Vi var naboer pÄ LÞrenskog inntil jeg flyttet til Oslo, og siden det var noen Är siden sist vi sÄ hverandre gikk jeg bort Ä slo av en prat med han :o)

Huset har biblotek, kino, konsertsaler og mye annet spennende. Kinoen kjÞrte for fult i gÄr kveld, og folk strÞmmet til. Anne og jeg var oppe i 8 etg og gikk nedover for Ä se i alle etasjene, men nÄr vi kom ned til bibloteket som ligger i 1 og 2 etg var vi i grunnen fornÞyd. Da rusla vi tilbake til Rolvsrud.

NÄr jeg kom hjem var kl 21, og jeg var skrubbsulten Ä slang en GrÊndis i ovnen. Problemet var bare at nÄr den var ferdig var jeg ikke sulten lenger, og orket nesten ikke Ä spise noen ting. NÄ ligger den i kjÞleskapet, sÄ kanskje jeg tar meg en kald bit senere.

Jeg hadde egentlig tenkt til Ă„ legge meg tidlig i gĂ„r, men sĂ„ begynte jeg Ă„ chatte pĂ„ Facebook Ă„ da var det gjort, hehehehe!!  Tror klokka var nesten 03:30 fĂžr jeg fikk slukket lyset
 sĂ„ jeg kjenner jeg er litt sigen i dag, men med en kaffekopp til eller to sĂ„ tror jeg kroppen er opplagt igjen :o)

Jeg er plutselig tilbake
!!!  Ha en fortsatt fin 1. mai :o) 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg