En lang dag gÃ¥r mot sin slutt……

Det ble dårlig med søvn i natt, for jeg kom sent hjem fra konserten og da klarte jo ikke jeg å legge meg med en gang. Ble sittende å glane på tv, mens jeg surra inne på nettet. Da klokka ringte på morningen i dag hadde jeg kun sovet 3,5 time. Når jeg sto i dusjen var jeg så trøtt at det nesten gikk rundt for meg.

Før jeg gikk fra jobben bestemte jeg meg for at jeg skulle slenge meg litt nedpå før jeg begynte på middagen, men det ble ikke til det. Var så innmari sulten så jeg gikk i gang med å kutte opp grønnsaker til en lappskaus fra grunnen av. Hmmm, den ble foresten veldig god :o) Etter at jeg hadde spist slang jeg meg på sofan sammen med Vinja, og vi sovna begge to omtrent med en gang.

Nå har jeg akkurat sett på britiske Stand Up artisten Jack Dee fra Apollo Theatre i London. Jeg pleier å se på de programmene på BBC når de går på kveldene, og får meg en skikkelig god latter. Min favoritt av er egentlig Alan Carr, han er bare råmorsom. Kan høre på han i eveigheter, og jeg ler så jeg får vondt i magen. Jack Dee har en litt dystrere humor, men han er ganske morsom han oxo.

Nå derimot skal jeg følge hode og kroppens signaler, som sier at jeg burde gå å legge meg…

Derfor sier jeg GOD NATT, og kommer sterkere tilbake i morgen :o) 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg