Kjenner at irritasjonmÃ¥leren nÃ¥r nye høyder….

Som jeg har mast og kjast om før så har jeg jo bestilt innglassing av verandaen min…. Før påske ringte jeg til glassmesteren for å høre hvor de lå ann i løypa, og når jeg kunne forvente at de kom til meg. Fikk da beskjed om at de skulle få profilene i uke 17, altså forrige uke.

Ville ikke mase, så jeg klarte å motstå fristelsen til å ringe da… I dag derimot ringte jeg glassmesteren for å høre status. Bjørn, som skal motere hos meg var ikke inne. Jeg fikk da vite at de har ikke mottatt noen profiler, de hadde faktisk ikke fått noen ting fra det firmaet på evig lenge, og de har purret. Iflg han jeg snakket med hadde Bjørn ringt å purret flere ganger uten at det har skjedd noe. Jeg ba om at han skulle ringe meg når han kom inn på kontoret, sånn at jeg fikk vite litt mere.

Jeg kjenner at jeg blir så innmari forbanna på at det ikke skjer noe. Det er flere måneder siden de var å målte opp, og kontrakten ble signert. Da var jo mine forhåpninger om at jeg skulle ha en innglasset veranda til påske. Jeg burde jo ha forstått at det var å håpe på for mye…., jeg mener så uheldig som jeg er bestandig.

Nå kan det spøke for at det blir klart til 17. mai oxo…, grrrrrrrrrrrrrrrrrr :o(

3 kommentarer
    1. Vi alle har vel opplevd noe lignende. Vi hadde bestilt glass til campingvogna, gang etter gang sa de at det skulle komme på tirsdag. Da mannen min reiste til butikken for å hente glassene hadde de pakket sammen de gamle. Tre måneder forsinket de oss og vi måtte til en annen glassmester for å få glassene, Det viste seg at de hadde på lager og vi fikk dem etter en uke. Det første firmaet får nok aldri mer besøk av oss.

    2. hobbyting: Dessverre er jeg ikke alene om denne opplevelsen…. Irritasjonen har ikke forsvunnet enda, for ingen fra glassmesteren har ringt meg tilbake… som det ble lovet. Tenker jeg mÃ¥ trekke pusten dypt før jeg ringer dem i morgen :o)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg