Grissom dukket opp i noen…. :o)

Endelig dukket han opp igjen i CSI Las Vegas, Grissom altså, om det så bare var i noen minutter. William Petersen sa da han sluttet at han ville dukke opp i gjesteopptredener, og nå håper jeg inderlig vi får se litt mer av han utover.

57093772jlfan0642200915358PM

Når Grissom slutta i CSI Las Vegas ble det liksom ikke det samme… Alt ble så anderledes, og jeg syntes ikke at det var noe serlig. Derfor er jeg glad for at jeg har hele serien på DVD, og kan koze meg med det :o)

På tide å ta kvelden, jesp!! Må grytidlig opp i morgen for å levere bilen på service kl 7, og det kommer ikke til å bli så lett. Syntes det er vanskelig nok å være klar sånn at jeg rekker å være på jobb til kl 8.

GOD NATT…, jeg kommer plutselig tilbake – men ikke før i morgen :o)

3 kommentarer
    1. God morgen, du er allerede ute av huset hvis du ikke har forsovet deg da hi hi.
      Håper du er frisk og rask og i full jobb igjen., Jeg er nemlig ikke helt oppdatert på alle mine bloggvenner. MEN, det kommer det kommer. Har jo bare vært hjemme to døgn, og sovet det meste av tiden.

    2. Mojita: Denne damen har allerede kommet seg på jobb (07:20):o)

      Jeg er frisk igjen, men jobber 50% ut denne uka å så er det tilbake 100% fra mandagen igjen. Det var godt å komme i gang igjen :o)

      Skjønner godt du har sovet…, blir jo helt døgnvill. Syntes du var tøff som dro rett pÃ¥ jobb nÃ¥r du kom hjem, vet ikke helt om jeg hadde orket det!!!

      Ha en fortsatt strålende dag :o)

    3. Liker godt den nye “headeren” din forresten. Flott bilde av deg. SÃ¥ ikke noe til Grissom eller andre fra CSI nÃ¥r jeg var i Las Vegas forrige uke (hihi).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg