God morgen :o)

Jeg overrasket meg selv totalt til morran i dag, og mer eller mindre spratt ut av senga kl 5… før alarmen ringte :o)

Pusene skjønte ingenting da jeg begynte å styre rundt inne på badet…  Deres innebygde klokke og fornuft sa dem at dette ikke var helt vanlig… alt for tidlig for mammen til stå opp, hehehe!!

Når jeg skrittet inn på jobben holdt Anita på å ramle av stolen, for hun har ikke sett meg så tidlig ute på mange..mange år. Vel, det er det ingen andre som har gjort heller, hehehe!!!

For aller første gang var jeg nummer 1 i køen til å levere bilen til service og rep. av AC. Får bare håpe at bilen er tidlig ferdig, sånn at jeg kan hente den… De skulle ringe eller sende meg en SMS når den var klar. Jeg fylte opp mnd kortet mitt i går, for nå er det slutt på latmannslivet med å kjøre på jobb hver dag, det koster alt for mye. Klarer jeg å stå opp grytidlig hver morgen så er det mindre mennesker på t-banen, og det samme hjem… Da blir ikke reisene til/fra jobb så stressende for meg :o)

Klokka har passert 8, og det er på tide å åpne telefonsystemet og komme i gang med å jobbe :o)

Ha en fortryllende dag videre, så kommer jeg plutselig tilbake om en stund :o)

4 kommentarer
    1. God morgen til deg også. Godt å høre at det er flere morgenfugler, selv er jeg inn rundt halv seks hver morgen. Jeg er mest effektiv på den tiden av døgnet så jeg får gjort unna mye før jobben. Når det er for sent å begynne på nye nytt er det blogging og strikking til det er tid for jobb.

    2. hobbyting: Jeg må innrømme at det var veldig deilig å stå opp så tidlig, og komme på jobb før hanen har våknet :o) Av den grunn kan jeg oxo gå tidligere hjem, og få mer ut av dagen hjemme :o)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg