Det skal ikke være sÃ¥ enkelt….

Hvor mange butikker jeg var innom vet jeg ikke, men de hadde jo ikke det jeg skulle ha. Jeg jaktet nemlig etter en vannkanne som rommet endel vann, men hver gang jeg spurte om det… kom de trekkende med 1 – 1,5 l drikkeflasker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Til slutt holdt jeg på å resignere, men så tenkte jeg at jeg kunne jo slenge innom Claes Ohlsson på Brynsenteret… Hva fant jeg der???  Jo en sånn kanne som jeg hadde tenkt meg…, det var nesten så jeg jubla der jeg sto. De hadde to stk., og da jeg sto ved kassa spurte en dame…. hvor har du funnet den. Hun hørtes nesten litt desperat ut, hehehehe!!

Jeg dro innom på Statoil stasjonen ved skolen, og fikk fylt opp kannen med vann… Da ble det kaffe på meg, og jeg kunne få vasket meg på hendene når jeg kom inn :o)

Syntes at det er merkelig at sportsbutikker, som selger friluftsutstyr ikke har sånne kanner… Det kan da ikke bare være meg som spør etter dette. Tenker at det er en grei ting å ha i hytta og kanskje i teltet!!

Tidligere i uken var jeg innom Plantasjen og kjøpte et par stativ til å støtte opp palmen min. Den har vokst en del, og klarte ikke lenger å stå opprest når den kom forbi støttepinnen. Planten pleier vanligvis å stå ute i oppgangen, men jeg måtte flytte den midlertidig inn mens det ble malt. Til mandagen blir gulvet og trappene vasket, å da flytter den ut igjen!!

Kjenner at gårsdagens mange og aktive aktiviteter sitter i kroppen enda, så det blir nok ikke noen sein kveld på meg i dag!! 

2 kommentarer
    1. Hoy hoy!!! Jasså gitt.. erru vannløs.. hehehehe.. off det er så irriterende når vatnet forsvinner, men du var heldig og fikk tak i vanndunk;-)))
      Er slækkis på bloggene om dagen eg, men kommer sterkt tilbake;-))) I morgen er det årets første biltur på oss;-))) Gleder meg;-)))
      Goood helg;-))))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg