Stakk bare en rask tur innom for Ã¥ si hei…!!

Nå er det like før vi skal starte morgenmøte her på jobben, så jeg tenkte at jeg bare skulle stikke en rask tur innom for å si hei hei…!!

Dagen kommer helt klart til å gå fort, for det blir omtrent bare møter hele tiden. Først nå på morningen, og så skal vi ha et 10:30 å etter det er det ikke så lenge før jeg skal dra hjem igjen. Må gå litt før kl 12 siden jeg fikk en avbestillingstime hos fotpleien i dag. Akkurat det gleder jeg meg til, for jeg skulle ha vært der mandag i påskeuka men måtte avbestille da jeg fikk den nye sofaen akkurat da.

Jeg kommer plutselig tilbake senere i dag :o) Ha en fortryllende fredag, snart er det helg :o)

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg